kényes kommunikációs helyzetek

krízispr

krízispr

Shane, a született amerikai

2018. január 12. - Vas Dora

A jó időzítés a kríziskommunikációban kulcsfontosságú. Az, hogy egy támadás, védekezés, vagy ellentámadás mikor történik, nemcsak a harcászatban döntheti erre vagy arra a mérleg nyelvét, de a kommunikációban is. Shane Tusup Az Év sportolója gálán tartott köszönőbeszéde tökéletes időzítésű, brilliáns…

Tovább

Jóska, levelet hozott a posta! Vagy mégsem?

Rájár a rúd a Magyar Postára. Hatalmas emberhiánnyal küzdenek, ráadásul egyre kisebb merítésből kell új kollégákat toborozni, hiszen aki akárcsak kettőig tud számolni, van két füle és bárhova máshova felveszik (raktárosnak, pénztárosnak) már megy is a jó melegbe "üldögélni", nem pedig az utcákat…

Tovább

Ment már ki tüntetők közé lecsendesíteni őket?

Dr. Rácz Gáborral beszélgettem

  Dohányiparban szerezte meg a kríziskommunikációs tapasztalatait. Hogyan látja, 2017-ben nehezebb dolga van egy dohányipari cég kommunikációs vezetőjének, mint 20 éve volt?A dohányipari cégek kommunikációs helyzete sokkal nehezebb ma, mint 20 éve volt. Ennek az egyik oka, hogy sokkal szervezettebb…

Tovább

KFC -közlemény a vendégverésről

Nehéz órák után született meg a KFC mintaszerű közleménye. A közlemény nyugvópontra fogja vinni a rendkívül kellemetlen és megdöbbentő krízishelyzetet, és csökkenti koradelelőtt óta erősödő nyomást a KFC-n. Szinte minden ott van a közleményben, aminek lennie kell. Sebtében készült (nyelvileg…

Tovább

Panaszkezelés KFC módra

A Szabó Z. -vel történtek új szintre emelhetik a biztonsági őr -fóbiát, pedig a sztoriban az üzletvezető a hunyó. KFC, véresre vert újságíró: szomorú valóság az ügyfélpanaszok kezelésének magyarországi hétköznapjairól. A posztot frissíteni fogjuk a KFC Magyarország reagálásával. BRÉKING: 19. 30…

Tovább

Mága Zoltán és a Streisand -hatás

  Néhány tanács, mielőtt Mihalik Enikővel, Jennifer Lawrence -szel, vagy éppen Mága Zoltánnal készítenél otthonodban (vagy munkahelyi gépeden) közös fotót. Sőt, a Streisand-hatásról is olvashatsz. (A fotón a Streisand-hatás egy nevezetes példáját láthatjátok: az előző francia elnökről, Francois…

Tovább

Sírva dolgoznak a TESCO-s diákmunkások

Kemény munkahét van a TESCO-nál, és most mindenkinek hét napból áll a hét. Magyarországon nagyon ritka az ilyen átfogó, országos sztrájk. Kicsi a szakszervezetek érdekérvényesítő képessége, és mintha senki nem is tartaná fontosnak, hogy tért, képernyőt, súlyt kapjanak.   A TESCO-nál a sztrájk…

Tovább

Rágalmazásra így ne reagálj!

Szafi és a lejárató videó esete

Hazánkban többen olvasnak egy-egy fogyiblogot, mint kortárs szépirodalmat. A kellően kitartó és kellően megosztó alternatív életmódváltók előbb-utóbb mainstreammé válnak. Hatalmas rajongótáborral rendelkező, fiatal YouTube, Insta, Facebook-életmódváltók közül választhatunk. De Schobert Norbi…

Tovább

Kríziskommunikációs szakember is bekerült az 50 legtehetségesebb magyar fiatal közé

Pintér Dániel Gergő a public relations fiatal generációjának meghatározó képviselője. Kérlelhetetlen maximalizmusával és sokoldalúságával nehéz lenne felvenni a versenyt. Kríziskommunikációs portrésorozatunk második részében ő mesél szakmai kihívásairól. Rengeteg energiát fektetsz a tanításba, az…

Tovább

Mit üzen a fekete-fehér színkombó?

üzleti stílustanácsadót kérdeztünk az OBH arculati kézikönyvéről

Találkoztál már zsíros hajú, gyűrött ingű  vagy erős emberszaggal rendelkező ügyintézővel? Ugye, ugye. Hazánkban, ahol egy flip-flop pacskerban is tolják a bizniszt, van mit fejleszteni az üzleti megjelenésen. Éppen ezért imádok minden formalizálást, öltözködési protokollt  és arculati előírást. Egy…

Tovább
süti beállítások módosítása