Találkoztál már zsíros hajú, gyűrött ingű vagy erős emberszaggal rendelkező ügyintézővel? Ugye, ugye. Hazánkban, ahol egy flip-flop pacskerban is tolják a bizniszt, van mit fejleszteni az üzleti megjelenésen. Éppen ezért imádok minden formalizálást, öltözködési protokollt és arculati előírást. Egy ügyfélszolgálaton például.
Csütörtökön jelentek meg részletek az OBH arculati kézikönyvének egyes részleteivel kapcsolatosan és azonnal vihart is kavart néhány előírás. Az erős parfüm mellett a manapság ultradivatos borostát is kerülendőnek nevező kézikönyvről kértünk szakmai véleményt Lacfi Ági stílustanácsadótól.
Érdekelnek a kényes kommunikációs helyzetek? És a lehetséges megoldásuk? Iratkozz fel a KrízisPR Blog értesítőjére és megkapod legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.
Többet szeretnél tudni a kommunikációs krízishelyzetekről? Gyere el kiscsoportos tréningünkre!
Jelentkezés, bővebb info a Kríziskommunikáció alapjai tréningről.