Szoktál fogadni vendégeket airbnb-n keresztül? A szolgáltatás indulásának éveiben ez bizony nem kis kockázatot rejtett.
Bár máig akadnak horrosztorik, mit művelnek a vendégek egy-egy lakásban, EJ-nek köszönhetjük, hogy az airbnb alapvetően biztonságos szálláskiadó lehetőséggé vált.
Egyik kedvenc kríziskommunikációs esetpéldám az airbnb 2011-es #ransackgate hastaggel elhíresült ügye. Azért szeretem, mert világosan megmutatja, hogy a legmélyebb kommunikációs csődből is ki tud egy cég mászni, és a krízishelyzetet képes a maga javára, reputációja és márkája erősítésére fordítani.
A #ransackgate kirobbanása egy EJ nevű San Francisco-i lakos nevéhez kötődik, akinek airbnb-n keresztül kiadott lakását feldúlták és kifosztották.
Olvass tovább itt: Ügyfélszolgálati krízishelyzetnek köszönhetően lett biztonságos az airbnb
Érdeklik a kényes kommunikációs helyzetek? És a lehetséges megoldásuk? Iratkozzon fel a KrízisPR Blog értesítőjére és megkapja legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.