kényes kommunikációs helyzetek

krízispr

krízispr

Velkovics Vilmos: nívódíjtól a nyilvános összeomlásig

2018. február 07. - Vas Dora

velkovics-vilmos-echotv_1.pngVelkovics Vilmos a diáktüntetések után Kálló Dánielt, a Független Diákparlament szóvivőjét látta vendégül az EchoTV -n. Kínos és fájdalmas a beszélgetésről készített videó: pökhendi és arrogáns hangvételű alázás folyik a stúdióban, amit a téma iránt érdeklődőként nézni is kényelmetlen.

Sokan (köztük elsőként a diák magyartanára) védte meg a megszeppent diákot. Ez poszt most nem róla, a tehetséges, a fölényre és arroganciára meglepetésében lefagyó fiatalemberről szól, hanem Velkovics Vilmosról, akinek tegnap éjjel wikipédia -szócikkét is törlésre jelölték a szerkesztők, mert nem való a Wikipédiába.

 Az interjút ugyanis nem Kálló Dániel személye tette nevezetessé és érdekessé, hanem Velkovics Vilmos nyilvános összeomlása. Az EchoTV marginális nézőszámú adó, ritkán kerül a magyar média látókörébe egy -egy interjú: erről a riportról az alfahírtől a 444.hu-ig terjedő skálán beszámolt az ellenzéki közéleti média.

Egy személyiség hullott szét néhány perc alatt. 

Ez pedig az egész magyar média tragédiája. Hogy ezt megértsük, elég csak beleolvasnunk abba a bizonyos törlésre jelölt wikipédia-szócikkbe. A jogász végzettségű Velkovics Pécsett kezdte riporteri pályáját a Magyar Televízió pécsi szerkesztőségében, 1999! -ben (számoljuk ki, 19 éve). Számos nívódíjat, elismerést kapott, köztük a Hégető Honorka-díjat is átvehette. 2009-től a Ma reggel, később pedig a Híradó felelős szerkesztője lett. Terepen is megbízhatóan teljesített: tudósított a szerb-horvát határról 2015-ben, majd 2016-ban Kurdisztánból. 2017-ben került az EchoTV-be, rögtön a csatorna szempontjából két fontos műsort, a Civil kört és a Napi aktuálist is rábízták. 

Ha valakinek tudnia kell, mit jelent híradózni, az Velkovics Vilmos. Híradósból Kálló Dániel magyartanárának szóhasználatával élve "médiamunkássá" degradálta magát. Nagyon riasztó jelzés ez a folyamat, minden újságírónak kötelezővé tenném az interjú megtekintését.

De nem elérhető.  Nyilván, arra is van nagyarázat, hogy miért törölték az interjút.

UPDATE 2018.02.07.22.00

Felkerült a youtube-ra a felvétel, amíg le nem tiltják itt megtekinthető az EchoTV teljes interjúfelvétele. Kösz a tippet:)

Könnyebb eltüntetni valamit, mint szembenézni ezzel a valóban mindenkinek (én bízom benne, hogy a csatornának is) rendkívül kellemetlen helyzettel.

Bocsánatot kell kérnie a csatornának.

Visszahívni Kálló Dánielt, és Velkovics Vilmosnak nyilvánosan megkövetnie a megalázott, porba taposott diákot.

Velkovics Vilmosnak rá kell jönnie, hogy nem egy diákot alázott meg, hanem saját, többévtizedes pályafutását nullázta le. Ha egy riporter (ráadásul ennyi rutinnal a háta mögött) meg akar fogni egy beszélgetőpartnert, azt elegánsan, mosolyogva is meg tudja tenni. Tettére nincs más magyarázat, mint a személyisége összeomlása.

Intő példa kell legyen minden kollégájának, nagyon kell az önkontroll, ne váljanak velkovics vilmossá. 

Felkerült: 2018.02.07. 8.44

Kép forrása: EchoTV

 

krizispr-blogertesito-p.jpegÉrdekelnek a kényes kommunikációs helyzetek? És a lehetséges megoldásuk? Iratkozz fel a KrízisPR Blog értesítőjére és megkapod legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr4013641528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bravehearth 2018.02.07. 13:47:04

"...Velkovics Pécsett kezdte riporteri pályájáta Magyar Televízió pécsi szerkesztőségében, 1999! -ben (számoljuk ki, 29 éve)."

Segítek: ha kiszámolod, akkor a tízes számrendszerben 19 jön ki.

"Híradósból Kálló Dániel magyartanárának szóhasználatával élve "médiamunkássá" degradálta magát."

És mások szerint semmi más nem történt, mint szembesítette az adott diákot (aki, mint tüntetést szervező személyként is ült ott, nem csak diákként) egy hasonlóan arrogáns és lekezelő stílussal, amit némely további tüntetést szervező is előszeretettel alkalmazott korábban.

Mellesleg, ha valaki a média állapotára kíváncsi, ezen sztori mellé nyugodtan oda lehet még állítani a rónaiegont, a kálmánolgát, a simonandrást és akár a szöllősyt is. Akik talán egy mondatot hagynak végigmondani egy kérdés megválaszolása közben... Szánalmas! Itt annyi történt, hogy a másik oldal médiása is 'ütött' egyet.
B.

felső határ nincs 2018.02.07. 13:47:30

Tenyleg tultolta a nyalast a balfek.

Mellesleg Orbanra szavazok 2022ben is.

Vas Dora 2018.02.07. 14:00:56

@Bravehearth: Köszi, javítottam az évszámot, tényleg 19. Sokat vitázhatnánk az általad felvetett személyekről. Én kedveltem őt híradósként, nagyon jó tudósító volt szerintem. Nagyon rutinos. Ezért nem értem, ezt miért csinálta. Mert ez azért nem egy "normális" interjú volt, bármelyik adón ment volna le, ugyanezt gondolnám.

CoolKoon 2018.02.07. 14:06:35

@Bravehearth: Te szerencsétlen.......gondolom, az utcán még a kisgyerekekbe is belerúgsz, mert csak....

Jakab.gipsz 2018.02.07. 14:07:25

Ha egy "diák" csak úgy "spontán módon" tüntetést szervez, a CEU- pedig merő jó-szándékból, logisztikát biztosít, akkor közszereplővé válik.

Egy közszereplőnek pedig el kell fogadnia, a nyilvános kritikát.

Ennyi.

Ne dőljünk be annak a trükknek, amikor a "cigányok", a kis cigánygyereket küldik provokálni, a kiszemelt áldozathoz, majd, "jogosan" lépnek fel a gyermek bántalmazókkal szemben.

Ócska trükk és aljas trükk.

Ha a diákoknak problémáik vannak, van diák parlament és van HÖK.

Ócska libsi trükk, gyerekeket, "romlatlan fiatalokat", felheccelni és ágyútölteléknek fel használni.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2018.02.07. 14:07:34

Már nem azért, de nem az első eset volt. A Kétfarkús Kovács Gergő interjúnál sem fogta fel, hogy vicc ellen nem nyerhet, és annyira erőlködött, hogy majdnem leolvadt az agya élő adásban :D

CoolKoon 2018.02.07. 14:08:05

Jó látni, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki azt az egész adást mérhetetlenül gusztustalannak, övön alulinak, és bármilyen, tévés szereplőhöz méltatlannak találta. Köszönöm.

CoolKoon 2018.02.07. 14:12:55

@Jakab.gipsz: Drága Fideszes ingyenmunkás! Igen, a "nyilvános kritikát" valóban minden közszereplőnek el kell fogadnia. Ami viszont abban a műsorban történt, az még csak nem is súrolta a nyilvános kritikát. Az egy otromba, aljas alázás volt a javából. Méghozzá egy gimnazista sérelmére. A(z egyébként rasszizmustól bűzlő) cigányos analógiáddal pedig még rá is teszel egy lapáttal. Remélem, egyszer majd a te gyerekeiddel is megcsinálják majd ezt (ha lesznek egyszer).

CoolKoon 2018.02.07. 14:14:28

@Bruti: Ja, csak ott legalább "kiegyenlített" küzdelem volt (még ha az első pár kérdés után már vesztésre is állt az a seggfej). Itt viszont messze nem.

Nancsibacsi 2018.02.07. 14:25:24

A wikipédia szerkesztő az isten? Én úgy tudtam csak baller bölcsészek gyülekezete, akik poltikai témában erősen cenzúráztak már 10 éve is (azóta nem is nagyon olvasok semmit, ami nem szakmai wiki).
A fickó semmi rosszat nem tett, a gyereknek feltett egy ártatlan, jópofa kérdést, amit egy 6. osztályonak is illett volna megválaszolni, nem hogy egy középiskolásnak. Kaphatott volna sokkal durvább kérdést is: én pl. megkérdeztem volna tőle, hogy szerinte milyen távon hoznak eredményt a követeléseik, ha teljesítik őket, és ha mégse, akkor levághatom-e a tökét - hogy legyen valami tétje is a dolognak.

Terézágyú 2018.02.07. 14:29:24

@Nancsibacsi:
"én pl. megkérdeztem volna tőle, hogy szerinte milyen távon hoznak eredményt a követeléseik, ha teljesítik őket, és ha mégse, akkor levághatom-e a tökét"

A tiédet már levágták.... :)

Vas Dora 2018.02.07. 14:34:36

@Nancsibacsi: A kérdések nem voltak ártatlanok, sem jópofák. Az interjúhelyzet külön stressz, felnőtteknek is, ezt a szerkesztő pontosan tudja. Sőt, megtanulja azt is, hogyan tud valakit elegánsan megszorongatni. Ez azonban erőfitogtatás volt, arrogancia, átlépett minden írott és íratlan híradós etikai normát. Más tökeit ne vidd vásárra, maradj a sajátodnál.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.07. 14:36:05

Ha Kálmán Olga vagy más szervilis ballib seggnyaló csinálja ezt, pl egy Fidelitaszossal, akkor ugyanez a képmutató banda, röhögve ajánlja a műsort, és terjeszti a riportert méltó elismerésekre.

Hányinger ez a kettősmérce.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.07. 15:00:25

Szerintem nem jó újságíró, más műsorból vontam le a következtetést.

2018.02.07. 15:09:24

@Rettegek mert ballib vagyok:

Köszönjük Emese!
Te még trollnak is pocsék vagy....

ex-dr. vuk 2018.02.07. 15:45:03

Velkovics mar azzal lenullazta magat, hogy odament az echo-tv-be ...

A munkajat elvegezte, ami pedig azok ellehetetlenitese es sarba tiprasa, akik a fideszes kleptokracia ellen vannak. Seggnyalasbol jeles, szerintem meglesz az echo-tv-s (fideszes, meszaroslorinces) premium ev vegen. Ilyen a NER.

Bravehearth 2018.02.07. 16:46:12

@Vas Dora: Üdv! Szívesen.

"Sokat vitázhatnánk az általad felvetett személyekről."

Kell is! Mert így kerek a kép. Ha a teljes spektrumot nézzük meg, akkor válik csak teljessé Velkovics szerepe és viselkedése.

"Én kedveltem őt híradósként, nagyon jó tudósító volt szerintem. Nagyon rutinos."

Egyetértek. Őszintén szólva híradósnak szerintem is jobb volt. Az irányultságát és a véleményét megértem és azt is, amit el akart érni. Az általad írottakkal ellentétben én nem annak látom ezt a diákot, mint aminek láttatni akarod. Továbbá szíve joga és lehetősége lett volna egyszerűen fölállni és élőben annyit mondani Velkovicsnak, hogy akkor itt most vége, tanulj meg kulturáltan és nyugodtan kérdezni, akkor (talán) majd folytatjuk. Minden szempontból ő lett volna a nyerő!
Megjegyzem, azt sem értem, hogy politikusok ezt az adut miért nem játszották már ki eddig is a kálmánolgával, a rónaival vagy a szöllősyvel! Ezekre nézve lenne égető!

"Mert ez azért nem egy "normális" interjú volt, bármelyik adón ment volna le, ugyanezt gondolnám."

Mert napjainkban már nem nagyon vannak 'normális' interjúk. Szekértáborok között nincs átjárás és nincs kegyelem a túloldalnak. Egyik részről sem. Ez van, lehet rajta szomorkodni, vagy dühöngeni, de ezek a tények.
Jelenleg nem nagyon látok kiutat ebből, mert még a szakmai jellegű viták is politikai síkon folynak. És ez MINDEGYIK oldal felelőssége. Ebben a Velkovics csak egy fogaskerék a sok között.

@CoolKoon: Blahblahblaaaaah... blahh... Na, ennyi értelme volt a hozzászólásodnak, te gyökér!

"...gondolom, az utcán még a kisgyerekekbe is belerúgsz, mert csak..."

Miért tenném??? Nem vagyok sem libsi, sem migri.
B.

CoolKoon 2018.02.07. 16:58:46

@Bravehearth: "Miért tenném??? Nem vagyok sem libsi, sem migri." - Ja bocsánat, te csak abba rúgsz bele, akibe a pártutasítás alapján bele kell. Ha a Gyurcsány, abba. Ha egy gimnazista, akkor abba. Ha pedig neadjisten egy négyéves kisgyerekbe kéne, akkor azt is örömmel megteszed. Még fejbe is akár, meg ne sántuljon szegény....

CoolKoon 2018.02.07. 17:02:56

@Rettegek mert ballib vagyok: Látom, te nem tudod, mi a különbség egy politikai szervezet és egy "civil" diák között. Na akkor megpróbálom elmagyarázni: az előbbi azzal a tudattal lép bele a talpnyalókeltetőbe, hogy majd később az így szerzett politikai tőkéjét pénzre váltsa. Utóbbi viszont (a szar oktatási rendszerből eredő frusztrációja miatt) EGYSZER az utcára vonult, ahol ki is mondta, hogy a rendszer szar. Így már világosabb a dolog?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.07. 17:35:29

@CoolKoon:

Nem vagyok fideszes. Antiballib vagyok, nem tartozom egyik párthoz sem.

ludwigvan 2018.02.07. 17:48:00

Igazából, aki annak szurkol, hogy legyen kormányváltás, annak ez az egész egy tök pozitív dolog volt: Egyértelműen a rendszer eszköze a fickó - ebben az interjúban a fidesz csapott össze a néppel. Ez azt jelenti, hogy 10 ezer bizonytalan emiatt fog elmenni protest-szavazni, és 2 ezer biztos fideszes meg nem megy el szavazni. A kiscsávó mártír volt ebben a játékban. Amúgy, nekem a ceu óta meggyőződésem, hogy el akarják bukni a választásokat. És azóta folyamatosan riasztják el a saját szavazóikat. Ha ezt nem direkt csinálják, akkor még annyi eszük sincs, mint amit pedig kinézek belőlük. :-)

vajdasagi 2018.02.07. 17:55:44

@Rettegek mert ballib vagyok: A fidelitasz-os általában 25-30 éves szokott lenni. Ez a ssrác meg kiskorú volt.

Van még más különbség is: a fidelitasz-osról messziről bűzlik, hogy karrierista.

Rólad is látszik, hogy nem érvek mentén kommentelsz, hanem véded a gazdáidat.

Bravehearth 2018.02.07. 18:07:27

@CoolKoon: " Ja bocsánat, te csak abba rúgsz bele, akibe a pártutasítás alapján bele kell."

Fogalmam sincs, milyen 'pártutasításról' írogatsz, te dolgod. Állampolgári jogod, hogy hülyeségeket írogass. Éltél vele. Lépjünk tovább!

"Ha a Gyurcsány, abba."

Abba a csótányba bármilyen utasítás nélkül is belerúgnék, de ha a talpa alatt fütyülne a szél, nem érezném rosszul magam. Ezt bármilyen 'pártutasítás' nélkül is így gondolom, nem kell hozzá senki gondolata vagy utasítása.

"Ha egy gimnazista, akkor abba."

Viselkedett, kommunikált és tett is már úgy gimnazista, aki simán rászolgált arra, hogy kapja az ívet. Ez így van. Ebben a diáktüntetésben is éreztem némi arroganciát és szükségtelen 'okoskodást', nem kevés politikai felhanggal. Csodálkozik a tag, hogy az előzmények után nem egyszerű diákként kezelik? Erről az a nyomorult pardavimárta nevű ostoba jut eszembe, aki egyszerű 'civilként', majd 'magánemberként' kívánta magát aposztrofálni, pár nappal korábban pedig egy ep bizottsági ülésen szólalt fel. Magánember... jah!

"Ha pedig neadjisten egy négyéves kisgyerekbe kéne, akkor azt is örömmel megteszed. Még fejbe is akár, meg ne sántuljon szegény..."

Ez csak a te saját ostoba hülyeséged, engem nem frusztrál. Azt írogatsz, amit akarsz, nem én tűnök miatta hülyének... Csak jelzem!
B.

Pop40 2018.02.07. 18:11:40

Az "Echo tv"-nek nevezett kanálisban egyetlen mérce van: milyen mélyen tud felcsúszni az adott pártmunkás a főtitkár elvtárs seggébe.

Ez az alak kitűnőre vizsgázott. :-))

Aki meg normális, szakmai interjút akar nézni, nem ezt a kanálist nézi. Ez agyhalott, hülye fideszeseknek szóló pártmédia, olyan is a nézettsége.

Vince18hu 2018.02.07. 18:16:36

@Jakab.gipsz: Érdekes kettős mérce, hogy egy gyerek egyből közszereplő, miközben a Fideszes rokonok, nyertesek nem...

De ez csak téged jellemez, az igazi baj az, hogy miközben egy gyerek bemegy a "másik oldal" tévéjébe, addig Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke úgy menekül minden kérdés elől, mint amikor az ördög szenteltvizet szimatol... És ezt a teljes Fidesz vezérkar átvette már, a kérdések elöli menekülést, vagy éppen szegény politikus kimenekítését egy-egy kérdés elöl tényleg tökélyre fejlesztették.

De nem gond, Orbán Viktor és a többi Fideszes nem közszereplő, és tapsoljunk, hogy találtunk egy közszereplőt egy gyerek személyében :)

És csak egy picit komolyan (mivel ha van egy kis eszed, akkor ezzel te is teljes mértékben tisztában vagy, ha nincs, akkor pedig semmi értelme): akkor nem lenne kettős mérce, ha a kormány tagjait hasonló módon támadta volna a "riporter". Ugyanis a kettős mércét lehet azoknál kiáltani, akik értékelnek egy-egy történést, de igazából azoknál lényeges, akik elkövetik...

Pop40 2018.02.07. 18:21:06

@ludwigvan:

"Amúgy, nekem a ceu óta meggyőződésem, hogy el akarják bukni a választásokat."

Kizártnak tartom. Egyrészt Vitya genetikailag képtelen lemondani a hatalomról. Másrészt pedig pontosan tudja, hogy bárki is vizsgálja meg egy kormányváltás után a bűncselekményeiket, aki nem Polt, ő meg a tolvaj sleppje soha többet nem jön ki a börtönből.

2018.02.07. 18:25:08

@Vas Dora:
igen basszus. kormánypárt erőfitogtató. az a céljuk, hogy a politikai ellenfelüket kiüssék, lemossák, padlót feltöröltesség. aztán te dórika mit szeretnél. dettó ugyanezt. a politikai ellenfeleidet megsemmisíteni. vagy titeket kell elzavarni mindenhonnan, vagy ezeket a velkovicséket. mert két semmit mondó, semmire kellő társaságra nincs szükség. ebből bőven elég egy.

Gacsaj Pisti 2018.02.07. 18:38:06

A diák tüntetők és szóvivőik azt sem tudják, hogy miről beszélnek.
Tanuljanak, az a dolguk, a politikát és az oktatásügyet bízzák azokra, akik értenek hozzá.

Nem kell stúdiókba járkálni, azzal elkerülhetik az ilyen szembesüléseket.

A riporter kiváló volt!

Vas Dora 2018.02.07. 18:38:46

@444: Itt hagyom a kommentedet, nem kell többet írnod. Remélem, boldogság:)))

2018.02.07. 18:47:58

@Vas Dora:
neked is az a célod, hogy megsemmisítsd ezt velkovicsot. semmivel se vagytok jobbak. ez a komment is nagy szar. de egy ilyen környezetben nem lehet mást csak szarozni. mert ez a két tábor fenntart egy értelmetlen háborúskodást. ennek egy megoldása van, hogy az egyik húzzon el a médiából. hogy melyik azt döntse el a nép. felőlem álljon össze az ellenzék. váltsák le a geci orbánt. de ha nem, akkor három vereséggel nekik kell távozniuk.

Attilajukkaja 2018.02.07. 18:55:02

Hol lehet látni az ominózus riportot?

6.Lenin 2018.02.07. 19:01:14

A poszt címét elolvasva, kíváncsi lettem, mert az említett műsort nem láttam. Beleolvastam.

" Az EchoTV marginális nézőszámú adó, ritkán kerül a magyar média látókörébe egy -egy interjú: erről a riportról az alfahírtől a 444.hu-ig terjedő skálán beszámolt az ellenzéki közéleti média."

Eddig jutottam, de most már a kritizált műsort se fogom megnézni, minek.

Attilajukkaja 2018.02.07. 19:06:09

@444:
"neked is az a célod, hogy megsemmisítsd ezt velkovicsot"
Ha jól olvasom, Velkovics megtette ezt saját maga.

spanishinquisition 2018.02.07. 20:24:27

@Bravehearth: Velkovics lehet a TV-ben tajparaszt, mert Kálmán szolga előbb volt tajparaszt... Ez olyan, mint amikor minden fideszes mutyira az a válasz, hogy "nekünk lehet, mert Gyurcsány". Azért ebből jó lenne lassan kilépni, és nem versenyezni, hogy ki tud mélyebbre süllyedni... Mérhetnénk akár Mikszáth-hoz is őket, ő is újságíró volt. Így már nehezebb lenne mentegetned.

spanishinquisition 2018.02.07. 20:30:50

@Jakab.gipsz: Látom, vágod mi az a Diákparlament, meg a HÖK, és téged nem basznak át csak úgy a lipsi trükkjeikkel... Uramatyám... Orbánt is csak úgy felheccelte Soros '89-ben, az ármánykodó zsidaja... "Ennyi."

spanishinquisition 2018.02.07. 20:37:34

@Rettegek mert ballib vagyok: Nincs itt semmiféle kettősmérce, Kálmán szolgát is sokan elküldték/tük, amikor ilyesmit csinált (pl. Schifferrel amikor a megszállási emlékműről beszéltek, de tudom a te kétdimenziós agyad ezt nem tudja értelmezni, mert ő egy "libsi"). De ebből van szerintem az én korosztályomnak (28 év) már rohadtul elege, amikor mindkét szekértábor azzal mentegeti a menthetetlent, hogy de a másik is egy trágyalé, akkor nekünk miért nem lehet. Meg is lehet nézni, hol tart a közbeszéd...

Bravehearth 2018.02.07. 20:38:09

@spanishinquisition: "Velkovics lehet a TV-ben tajparaszt, mert Kálmán szolga előbb volt tajparaszt..."

Nem AZÉRT lehet vitatható, mert a kálmánolga vagy a rónai is az. Nem értetted meg, amit írtam. Azt írtam, hogy ez egy jelenség, ami minden szekértáborra jellemző. Mentegetni is mindet éppen annyira lehet! Más utalt rá, hogy a szöllősy vagy a rónai ámokfutása mégsem veri ki úgy a biztit, mint amikor valaki szegény 'tüntigyereket' fingatja éppen. Ez ilyen. Beleszaladt, nem tudta kezelni. Ez azért az interjúalanyt is minősíti, nem csak a riportert!

"Ez olyan, mint amikor minden fideszes mutyira az a válasz, hogy "nekünk lehet, mert Gyurcsány"

Talán hasonló. Ott sem az a valódi lényeg, hogy 'nekik lehet, mert...', az a lényeg, hogy kinek van erkölcsi-morális alapja, hitelessége ahhoz, hogy szemrehányást tehessen! Vagyis nem csak a mondat számít, hanem az is, ki mondja!

"Azért ebből jó lenne lassan kilépni, és nem versenyezni, hogy ki tud mélyebbre süllyedni..."

Teljesen jogos! Sanszosnak érzem, hogy nem fogunk. Ahhoz túl mélyek az ellentétek, fájóak a sérelmek és gyökeresen eltérőek a társadalmi modellek illetve a jövőt illető célkitűzések. Korábban írtam, hogy itt szinte minden szakmai jellegű vita politikai síkon zajlik. Azon a síkon pedig globalista-antiglobalista (vagy ha úgy tetszik: progresszív/baloldali-nemzeti/konzervatív) ellentét húzódik meg. Minden kérdés mögött. Közös halmaz nincs, kompromisszum pedig nem lehetséges egyik oldalon sem. Nem látok ebből jelenleg kiutat.

"Mérhetnénk akár Mikszáth-hoz is őket, ő is újságíró volt."

Szerintem ma nem látszik az a magasság a jelenlegi szintről.

"Így már nehezebb lenne mentegetned."

Mentegeti a fene! Ellenben szükségtelennek tartom a 'tüntidiák' mentegetését is! Ha a téren nagy az arc, legyen nagy a stúdióban is. Vagy, ha nem megy, akkor nem kell elmenni a stúdióba, oda kell menni a kálmánolgához és ő majd szépen fényesre fogja szopogatni a 'tüntidiákot' és mindenki boldog lesz.
B.

spanishinquisition 2018.02.07. 20:42:23

@ex-dr. vuk: Te meg átesel a ló másik oldalára. A kiscsávó végig azt szajkózza, hogy semelyik politikai párt sem áll mögötte, nem támadt neki a Fidesznek, csak az oktatással akar végre kezdeni valamit, mert érzi a vesztét/vesztünket, ha ez így megy tovább. Beállt egy ügymögé, azt tolja a saját tinédzser fejével. Erre te máris besoroztad magad mellé a jobb/baloldali szardobálásban. Ne haragudj, de ezt a nevében is kikérem magamnak!

spanishinquisition 2018.02.07. 20:52:18

@Gacsaj Pisti: Épp, mint Hosszú Katinka, ugye? :))) Leszegett fejjel csinálni, amit a feljebbvaló mond, soha meg nem kérdőjelezni. Annyira bírtam az interjúban, hogy pont a riporter jött elő vele :D

Bravehearth 2018.02.07. 21:18:10

@spanishinquisition: Hosszú Katinka példája azért nagyon jó, mert ő többszörös bajnokként, már komoly elért eredmények birtokában adott hangot a kételyeinek és a kifogásainak! Vagyis Hosszú Katinka a VILÁGKLASSZIS támadta a feljebbvalóit (a férje néha kritikátlan és primitív módon, ez is tény)! Tehát Hosszú Katinka NEM ÚSZÓPALÁNTAKÉNT, hanem bizonyított eredményekkel a tarsolyában, tapasztalattal, úgy is lehet mondani, hogy eredményeivel a rendszer hibáira rámutatva kérdőjelezte meg azokat. Nagy különbség! Szerintem...
B.

recommented 2018.02.07. 21:24:32

@Bravehearth: Lazujjá. Felsorolsz néhány nevet, akik mernek kérdezni az alanytól. Nem megalázni, kérdezni, olyat, amilyet ma nem illik.
Segítek: nincs két oldal, nincs kétféle lelkiismeret, szar emberek vannak és jó emberek. velkovics szar ember. Nem azért, mert ott dolgozik, ahol, hanem azért, mert úgy viselkedett, ahogy.
De mindig ez van, amikor a büdös prolik professor úrnak képzelik magukat. Gusztustalan komcsi bagázs vagytok...

Bravehearth 2018.02.07. 21:35:49

@recommented: "Lazujjá."

Azt majd én eldöntöm, kisautó!

"Felsorolsz néhány nevet, akik mernek kérdezni az alanytól."

A 'mernek kérdezni' nem ekvivalens a 'nem hagyom elmondani' és a 'negyvenszer közbevágok' kategóriával. Akkor sem, ha ezt te nem tudod értelmezni!

"Segítek: nincs két oldal, nincs kétféle lelkiismeret, szar emberek vannak és jó emberek."

Hát, ha mindenhol így segítesz, nem sok értelme lehet az életednek! Amit írtál, az egy egyszerű hülyeség. Legjobb esetben is leegyszerűsítés. (Talán segítettem...)

"velkovics szar ember."

Ezt beszéld meg vele!

"Nem azért, mert ott dolgozik, ahol, hanem azért, mert úgy viselkedett, ahogy."

Elég sok szarember van mostanság a médiában. Ki ezért, ki azért. Ettől még a probléma lényege nem változik. És az sokkal mélyebben gyökerezik, a média állapota csak a tünet!

"De mindig ez van, amikor a büdös prolik professor úrnak képzelik magukat."

Ezen te is elgondolkodhatsz!

"Gusztustalan komcsi bagázs vagytok..."

Most írhatnám, hogy a telivágott qrvaanyád, de biztos azt se fognád föl, hogy miért! Nem frusztrál. Számomra irreleváns, hogy te mit gondolsz.
B.

spanishinquisition 2018.02.07. 21:57:36

@Bravehearth: De mi lenne, ha a személyeken túl a mondandók is szerepet kapnának a vitában? Azért az sem lenne haszontalan. Velkovics idáig nem jutott el, megragadt ott, hogy "Egyenlőre én vagyok a riporter" (csak arról beszélünk, amire egngedélyt adtam te meg csak egy taknyos gyerek vagy, abből következően nem lehet igazad)". Mellesleg a riporter nem a jogosan lázadó példájaként hozta Hosszút, hanem a feltétlenül engedelmeskedőre, ami elég nagy kapufa.

NagyVonalakban 2018.02.07. 22:04:52

@Rettegek mert ballib vagyok:
“...Ha Kálmán Olga vagy más szervilis ballib seggnyaló csinálja ezt, pl egy Fidelitaszossal, akkor ugyanez a képmutató banda, röhögve ajánlja a műsort...”

Fidelitaszos?

Röhögnöm kell....azok maguktól csinálnak hülyét magukból...:)

N1Tv...emlékszel?

mandiner.hu/cikk/20170511_nagyon_zavarosan_valaszolt_a_fidelitas_az_n1_tv_kerdeseire

:);):)

Vlad Tepes a jófiú 2018.02.07. 23:21:13

@Nancsibacsi: Te ne okoskodj, inkább próbálj pénzt kérni a munkádért... A baseball sapkából sem jut elég, az összel NER-lovag és kleptokrata pozíció is be van töltve.

AkiKeresAzTalál 2018.02.07. 23:23:25

Teher alatt nő a pálma :-D
Egyébként szépen helytállt a gyerek, de fel a fejjel, lesz ez még jobb is.
A zárómondattal szépen odabaszott a műsorvezetőnek... "Mindenkit bátorítunk a demokráciára" :-D
Az egész magyar médiára ráférne egy 3,14-csánrúgás, mert a sajtószabadságot gyökérszabadságként értelmezik és alkalmazzák, jobb- és baloldalon egyaránt. Ez se tetszik, amit ezzel a gyerekkel csináltak, meg az se amikor nemzetközi ügyekről tárgyal a miniszterelnök és magát újságírónak valló csicska a nemzetközi sajtótájékoztatón nekiáll családinak látszó "ügyekről" kérdezni... ezzel amúgy csak részben hozta kínos helyzetbe a miniszterelnököt, viszont saját magát legalább annyira...
De vissza a diákparlamentes sráchoz... kétmillió szavazattal is az egész országot képviseli/kormányozza az adott kormány, nem csak a rá szavazó kétmilliót. 6ezren szavaztak rájuk? Sok? Kevés? Hányan voltak szavazni? Nem tudom, kérdezem... Ha 7ezren akkor szép eredmény, alacsony részvétel mellett. Ha 600ezren, akkor kimagasló részvétel mellett az 1% még mindig több, mint amit 2014-ben pl. Munkáspárt (0,56%), a Együtt2014 (0,28%) vagy a Kisgazdapárt (0,16%) elért...
Élni és élni hagyni...

Gandosz 2018.02.07. 23:25:20

Ebben egyedül az a hírérték, hogy a wikipédia zsidó kézben van.

amaurote · http://anarchia2020.blog.hu 2018.02.07. 23:33:49

semmi összeomlás nem történt. ez az ember megelőzte a korát. ekkora arcuk majd csak az új győzelem esetén lehet a fideszeseknek, most még nem engedélyezik nekik XD

Tisztességes Természettudomány 2018.02.07. 23:48:29

Nem omlott össze, csak átlépett egy határt az elvtelen szervilizmus útján kullogva. Ő ettől az interjútól csak több lett. A sötét oldalon szintet lépett.

Edit exnolbloggerina 2018.02.07. 23:59:46

Kedves Dóra, lehet, hogy nem ugyanazt a riportot láttam? Amit én néztem meg az elmúlt napokban, abban egy átlagon felül intelligens fiatalember kezelte a lehető legadekvátabban helyzetet.
Amit most Te alakítasz a kiállás ürügyén, semmivel kevésbé nem degradáló, mint a műsorvezetői attitűd.
Nem ismétlem a diákkal kapcsolatban használt kifejezéseidet, elég szomorú, hogy nő létedre nem érzed, milyen lekicsinylően beszélsz róla, amit csak súlyosbít, hogy ezt nagy nyilvánosság előtt teszed.
Végezetül: Jó lenne, ha Kálló Dániel megkérdezése nélkül nem ötletelnél, kinek, mi dolga lenne az eset lezárásaként - tudod, önkontroll.

Dan da Man 2018.02.08. 00:03:11

@Bravehearth: Tévedsz is rendesen. Szerinted. Ugyanis kicsit kevered a sorrendet. Hosszúnak előbb volt meg a véleménye a rendszerről, mint hogy aranyérme lett volna. És ha nem lett volna aranyérme, akkor is ugyanez lett volna a véleménye. És akkor is igaza lett volna. Ahogy akkor is, ha nem lett volna aranyérme. (Ahogy amikor felállt, mások nem azt mondták, hogy ez hülye, hanem, hogy végre valaki kimondta.)

Szóval ne keverd össze az ok-okozatot!

Tökmindegy, hogy ki mondja, ha igaza van. És ezek a diákok belülről látják a rendszert, miközben te (meg én is) kívülről nézed. És az baromira nem ugyanaz.

Ez a csávó pedig egy tahó. Gyerekként kezelte a vele szemben ülőt, és nem interjúalanyként. Dominálni akarta őt. Leszarom, hogy miért. Visszaélt azzal, hogy egy olyan ember ül vele szemben, aki gyengébb. Kicsinyes, szakemberhez nem méltó magatartás. Tudom, mert értek hozzá.
A gyerek nagyon udvarias volt, de csak mert jólnevelt. Egy ilyen csávóhoz egy nagypofájú pszichopata kellett volna (tekintve, hogy az interjú-adáshoz rutin kell, és ez kevés kiskorúnál van meg), aki visszaszólt volna kettőt ennek a gyökérnek, és utána bohócot csinál belőle.

NemNick 2018.02.08. 02:55:26

Érdekes látni, hogy ez a poszt mennyi agressziót szült a mostani rezsim híveiben.
Pedig egy normális világban ez a produkció szimplán védhetetlen lenne.

OFF:
Nem tudom megállni, de bátorszívű és rendkívűl nagyarcú észosztó kommentárs most is nagyot megy: bemutatja a teljes narancsvallású érvkészletet.
Megkönnyeztem, annyira szép:

1. Mer' a másik is! - mondjuk, erről mifelénk már az óvónénik leszoktattak, de szemmel látható, nem egy helyen szocializálódtunk. És komoly (vagy magukat rettentő komolyan vevő) embereknél ezzel minden erkölcsi dilemma ab ovo kizárva.
Zseniális!

2. " Vagyis nem csak a mondat számít, hanem az is, ki mondja!"
NA, végre egy narancsvallású le is írta, amit már évek óta remekül megfigyelhető. Ez de facto, nem más, mint az igazság és a tények relativizálása. Ezen nem ment semmit az odacsempészett "is".
Hiszen az, hogy 2+2=4, az csak akkor lehet igaz, ha maga Szent Orbán mondja.
Világos.

3. "szekértáborok" "nincs átjárás" (éssatöbbi): Az előzőekből - meg a szerencsetlének agyára telepedett komoly háborús pszichózisból és kezelésért kiáltó üldözési mániából - mondjuk logikusan következik.
A lényeg a következetesség!
Míg az előbb relativizáltunk, most hirtelen minden vagy fekete vagy fehér.
Nincs itt semmi ellentmondás, kérem.
Vagyis, hát, izé...

Lementettem, annyira szépen összerakta - de tényleg: stílussal, érvekkel, mindenmással - hogy hogyan is működik ma egy narancsvallású kisember...

ON:
A srác a nagyok ligájába szállt be.
Kicsit olyan volt, mint amikor egy HMCS, aki otthon, a 100 fős falu kocsmájában már kétszer kiosztott néhány kokit, hirtelen egy fővárosi illegál pénzdíjas bunyóban találja magát.
Nem tudta, mire vállalkozik.
De megpróbált helyt állni, és ez becsülendő.

Hogy ez a mondanivalóját mennyiben érinti, arról az off részben már beszéltem.
Talán még annyit, hogy a mostani rezsim nagyon erőteljesen afelé tolná a világot, hogy közélet minden legyen, csak ne "köz" - hiszen azt a Kedves Vezető és sameszai mindig sokkal jobban tudják, mi kell nekünk...

És problémák sincsenek, csak oktalan akadékoskodás, természetesen.

Ami mindig valami önmagán túlmutató dolog, hiszen egy nagy-nagy összeesküvés része. Természetesen.
(Ésatöbbi.)

De hogy Velkovics mit is művelt, azt csak tátott szájjal néztem.
Nem hogy nem volt elegáns - bár narancsvidéken nem nagyon ismert ez a fogalom, helyette a pökkhendiség van, szóval számon kérni is felesleges - de egyszerűen a földbe üthető, kőbunkó kategória volt.
Hogy ez honnan jött neki - idegfeszültség, utasítás fentről, személyes ellenszenv, bármi - az huszadlagos.
Az a figura profi (volt régen).
Így sima hétköznapi emberként sem viselkedünk.
És a stílus, meg maga az ember.
Pont.

Vas Dora 2018.02.08. 06:46:52

@Edit exnolbloggerina: Kosz a kommentedet. Nem érzem, hogy lekicsinylően fogalmaznék az interjúalanyról, de valóban, személy szerint nem Ő érdekelt. Ötletelni azért ötletelek, mert ez egy olyan blog, ahol bemutatok elrontott kommunikációs helyzeteket, és leírom, hogy hogyan hozható helyre. Ez úgy, hogy megköveti a csatorna az interjúalanyt és bocsánatot kérnek Tőle. Önkontrollal jól állok, ha követed a posztot, láthatod, ami kommentet lehetett, itthagytam:) Béke.

2018.02.08. 07:07:05

Láttam a riportot. Nehéz elképzelni, hogy lehet ennél mélyebbre süllyedni. Pedig még választások előtt vagyunk, szóval várhatóak még érdekes dolgok.

Bravehearth 2018.02.08. 07:15:12

@Dan da Man: Üdv! Simán lehet, hogy tévedek, csak az általam ismert részletek alapján alkottam véleményt.

"Hosszúnak előbb volt meg a véleménye a rendszerről, mint hogy aranyérme lett volna."

Ez könnyen lehet, nem tudom, hogy a tanulóévek alatt mi volt a hölgy magánvéleménye. De akár az is lehet, hogy már akkor is tele volt a cipője. A véleményéről én csak akkor hallottam, mikor már komoly eredményei voltak.

"Tökmindegy, hogy ki mondja, ha igaza van. És ezek a diákok belülről látják a rendszert, miközben te (meg én is) kívülről nézed. És az baromira nem ugyanaz."

Ebben nem értek teljesen egyet veled. Lehet, hogy a diákok belülről látnak valamit, simán lehet. Én viszont azt látom, hogy érettségizett diákok, szakmát kapott tanulók gyakorlatilag a legalapvetőbb elemi funkciókat SEM tudják elvégezni. Alapok hiányoznak az esetükben. (Munkaerőpiaci körülményekről beszélek.) Itt nem elsősorban a tanult problémamegoldás, helyzetfelismerés és megoldáskeresés témájára gondolok, hanem alapvető kommunikáció, egy minimális önigény és a tartás hiányára. Segítő szándékú, támogató kiigazítás vagy irányítás merev elutasítása, a 'leszarom' kultusz magasiskolája, a 'nehogy már ezt te tudd jobban' gondolat mentén cselekvés széleskörűen elterjedt. Az üdítő kivétel pedig általában közülük is kiközösített. Hogy mindezt milyen oktatás, illetve milyen diákévek előzték meg, nem tudom. De hogy nagyon nem működik a történet, az egyértelmű. Nem gondolom, hogy KIZÁRÓLAG a rendszer és a tanárok hibája miatt! Hogy részük van benne, az tuti egyébként.

"Ez a csávó pedig egy tahó. Gyerekként kezelte a vele szemben ülőt, és nem interjúalanyként. Dominálni akarta őt. Leszarom, hogy miért."

Nagyrészt egyetértek. Amint korábban írtam, szerintem a probléma nem áll meg Velkovicsnál. Ő is egy része a jelenségnek.

"A gyerek nagyon udvarias volt, de csak mert jólnevelt. Egy ilyen csávóhoz egy nagypofájú pszichopata kellett volna..."

Valóban más lett volna a kicsengése a történetnek. De továbbra is azt gondolom, hogy ha a srác egyszerűen föláll és szépen élőben megérteti vele, hogy akkor itt most vége, "ha majd megtanul normálisan kommunikálni, akkor (talán) folytathatjuk..." fordulattal otthagyja a tagot, minden szempontból nyer és úgy alázza a tagot, hogy egy hang agresszivitást sem kell mutatnia. Nyilván ez habitus és rutin kérdése is. Ez is igaz.
B.

Bravehearth 2018.02.08. 07:54:16

@NemNick: "Nem tudom megállni, de bátorszívű és rendkívűl nagyarcú észosztó kommentárs most is nagyot megy: bemutatja a teljes narancsvallású érvkészletet."

Akkor a rám vonatkozó, sunyi módon idehányt ostobaságaidra reagálok és én személy szerint neked! Persze meg tudnám állni, mert tőlem azt hiszel, amit akarsz, de azért legyen nyoma, ha hülyeséget írsz!

Nagyarcról neked fölösleges írnod.
Észt is oszthatsz, biztos marad még elég számodra.
Hogy mit hiszel 'vallásnak' és mit 'narancsvallásnak', ez a te dolgod, talán nevetek egyet rajta, talán leszarom. Irreleváns.
De talán bír némi információtartalommal, hogy nincs narancsvallásom, semmilyen módon nem kötődöm az általad lehányt politikai erőhöz, még csak nem is támogattam őket sosem. Nyilván teszel rá, de legyen nyoma, ha mellélősz! Vannak, amiben osztom a véleményüket és a gyakorlatukat és van, amiben egyáltalán nem. Lehet, hogy bonyolult...

"1. Mer' a másik is! - mondjuk, erről mifelénk már az óvónénik leszoktattak, de szemmel látható, nem egy helyen szocializálódtunk."

Ebben biztos lehetsz. De tényleg volt óvónénid??? Ok. Tudod, a valóban rátermett óvónéni nem csak azt vette észre, ha elcsattant a pofon, hanem azt is, hogy a pofon előtt ment a szemétkedés. Kezdő óvónéni már a szemétkedés közben odament, a rutinos a pofon után szépen mindkettő kisgyereknek elmagyarázta, miért viselkedtek hülyén és mit kell másképp csinálni a jövőben. Még tanárom is volt, aki ilyen gyakorlatot követett. És ismerjük az utóbbi időszakból azt, milyen rutinnal lehet valakiket 'áldozatként' bemutatni és kezelni, míg a másik maga az 'ördög' vagy esetleg a 'narancsvallású'! Szíved joga így gondolkodni, de szerintem primitív. Te dolgod.

"És komoly (vagy magukat rettentő komolyan vevő) embereknél ezzel minden erkölcsi dilemma ab ovo kizárva."

Nincs kizárva. Az, hogy te annak látod, még nem jelenti azt, hogy ki lenne zárva. Azt írtam le, hogy a Velkovics viselkedése egy jelenség része! Nem ő a probléma, hanem maga a jelenség és az, ami ezt fűti. Nem kell mentegetni és ettől még lehet szarember is, de akár normális ember is, aki emberi-szakmai hibát vétett. Az is írtam, hogy szerintem híradósnak sokkal jobb, mint egy ilyen jellegű műsorvezetőnek. Nem az én kritikám, hogy ezt nem értetted meg.

"2. " Vagyis nem csak a mondat számít, hanem az is, ki mondja!"
NA, végre egy narancsvallású le is írta, amit már évek óta remekül megfigyelhető."

Most kezdhetném azzal, hogy 'narancsvallású' a gyöngébbik felmenőd a sarki kocsma pultjánál, de tényleg azt gondolsz, amit akarsz. És megkönnyebbülhetsz, ezt már nagyon sokszor és sokan kimondták mindkét oldalon. Vagy több oldalon is. Vagy erről lemaradtál?

"Ez de facto, nem más, mint az igazság és a tények relativizálása."

Mert MINDEN relatív! Több nézőpont, több érintett és több előzmény is lehetséges, sőt biztos. Erről is lemaradtál? Te szegény...

"Ezen nem ment semmit az odacsempészett "is"."

Ó, dehogynem! Igenis lényeges kérdés, hogy kitől jön az érv vagy a számonkérés. Hiteltelenné tud ugyanis tenni kijelentéseket, érveket. Ha az okosítás mellett nincs szembenézés, esetleg megbánás, a saját hibából okulás hangja, akkor az csak üres észosztás! De ez biztos ismerős...

"Hiszen az, hogy 2+2=4, az csak akkor lehet igaz, ha maga Szent Orbán mondja."

Tudod, neki még lehet, hogy ezt sem hinném el! Elsőre biztos nem.

"Világos."

Ahogy látom, dehogy az! Fingod sincs...

"3. "szekértáborok" "nincs átjárás" (éssatöbbi): Az előzőekből - meg a szerencsetlének agyára telepedett komoly háborús pszichózisból és kezelésért kiáltó üldözési mániából - mondjuk logikusan következik."

Nem kizárólag az előzőekből következik logikusan. Hogy mi az összetett oka ennek az állapotnak, az összetett okok elemzésére már nem vállalkoznék, mert nem vagyok sem politológus, sem társadalomkutató és pszichológus sem. Felteszem, te mindez vagy egy az egyben, sőt még az egyesített húrelmélet is megvan...

"Míg az előbb relativizáltunk, most hirtelen minden vagy fekete vagy fehér.
Nincs itt semmi ellentmondás, kérem."

Ott keresed az ellentmondást, ahol nincs. Az, hogy megosztott a társadalom, ez alapvetés. Aki lát a szemével, azok számára ez nem kérdés. Hogy 'szekértáborok' körüli politizálás megy már hosszú évek óta, ez is ténykérdés. De hogy ezt miért épp rajtam kéred számon (hiszen az ellentmondást is nekem rovod föl), azt nem tudom, illetve nem indokoltad. Persze ez nem rólam szól, én tisztában vagyok vele, hogy ez a helyzet és azzal is, hogy qrvára nem fekete és fehér a helyzet! Ahogy az emlegetett riportban SEM!

"Vagyis, hát, izé..."

Igen, meg kellene magyarázni. Vagy legalább megérteni előtte!

"Lementettem, annyira szépen összerakta - de tényleg: stílussal, érvekkel, mindenmással - hogy hogyan is működik ma egy narancsvallású kisember..."

Tehát egy ostoba és téves következtetést sikerült levonnod. Remek! Majd egyszer próbáld meg definiálni, mit is jelent a 'narancsvallás...'! Hátha sikerül...
B.

Európai téridő 2018.02.08. 08:17:17

Szerintem még ennél is nagyobb baj, hogy ezeket a diákokat "hasznos idiótáknak" tekintők használják ki, kampányidőszakban.

neko1967 2018.02.08. 08:41:14

A fidess trolloknak ez lenne követendő!

youtu.be/Jh90A_EHoW0

GaryBird 2018.02.08. 08:47:26

@felső határ nincs: Én is. (Mellesleg eddig soha nem szavaztam a fideszre. Pont ezek a cikkek terelnek ebbe az irányba.)
Javaslom mindenkinek nézzék meg az interjút és utána döntsék el el mi is történt VALÓJÁBAN.

Bravehearth 2018.02.08. 08:50:25

@spanishinquisition: "De mi lenne, ha a személyeken túl a mondandók is szerepet kapnának a vitában? Azért az sem lenne haszontalan."

Üdv! Sőt! Az lenne a kívánatos. Ezért volt nagyon nagy szakmai hiba az interjú. Nem arról szólt, hogy miért szar az oktatás és mit kellene változtatni. A háttérben húzódó ostoba politikai játszma mentén szépen elvitték az egészet a személyeskedésbe.

Velkovics idáig nem jutott el, megragadt ott, hogy "Egyenlőre én vagyok a riporter" (csak arról beszélünk, amire egngedélyt adtam te meg csak egy taknyos gyerek vagy, abből következően nem lehet igazad)"."

Igaz. Szerintem ezért kellett volna a srácnak egyszerűen otthagynia a Velkovicsot. Utána magyarázkodjon ő, miért hagyták faképnél élő adásban. (Nem tudom, élő adás volt-e...?)

"Mellesleg a riporter nem a jogosan lázadó példájaként hozta Hosszút, hanem a feltétlenül engedelmeskedőre, ami elég nagy kapufa."

Ebben igazad lehet. De, ha így vesszük, akkor a Darnyi, az Egerszegi és a Kovács Ági is csak 'feltétlenül engedelmeskedők' voltak? Hiszen eredményeket ők is elértek, nem is akármilyeneket. És akkor adódik a kérdés, hogy a rendszer hibái ellenére mégis lehet eredményeket elérni? A tanoncon is múlik valami??? Vagy csak a rendszer szar... Szerintem ennek a vitának volna értelme, de tény, hogy nem látok rá sok esélyt.
B.

SándorO 2018.02.08. 09:04:00

@Vas Dora: @444: Itt hagyom a kommentedet, nem kell többet írnod. Remélem, boldogság:))
Vagyis a nemkivanatos, kritikus ( mint latom kb 150 kommentbol 63 maradt), kozottuk az enyemet is, kommenteket torlod :)
Ez egy igen korrekt eljaras , es mutatja a politikai felvallalasod :)

Vas Dora 2018.02.08. 09:14:58

@SándorO: Köszi, hogy számolod, biztos screenshotokkal is tudod igazolni, meg forráskóddal és itt ülsz tegnap délelőtt 8.44 óta, amióta éles a blogcikk:) Minden kommentet törlök, ami nem tetszik, vagy beleütközik a blog.hu keretszabályzatába: rassziszta, káromkodás, egymás értelmetlen anyázása, stb. Igen, ez így korrekt. 444-et 3 hozzászólásából egyet töröltem. Vedd le a fülest, ott ül melletted, aztán kérdezd meg, mit írt.

Herbert Putzenschramm 2018.02.08. 09:15:20

Azért sajnállak titeket, fideszes kommenthuszárokat, mert egy olyan rendszernek vagytok a stabil alapja, aminek még csak nem is vagytok haszonélvezői. Mióta kiderült hogy ti ezt ingyen csináljátok a szabadidőtökben, azóta tényleg nem érzek mást, csak őszinte szánalmat.

És az is még szomorú, hogy nektek nincs saját véleményetek. Mindig azt írkáljátok, amit megmondanak felülről. Erre tipikus példa a vasárnapi boltzár: évtizedeken át vígan vásároltok vasárnap, mígnem Tisztelt Miniszterelnök Úr azt mondja, hogy ez márpedig rossz, inkább a család! Másnap már ti is az ellenségei vagytok, aki vasárnap (érted, vásárnap) vásárolni akar az egy semmirekellő szar. Vígan elvagytok így, aztán amikor végre kiírhatnák a népszavazást akkor hirtelen a Tisztelt Miniszterelnök Úr kijelenti, hogy oké, legyenek nyitva a boltok. Másnap persze a birka nép is örül, és bizonygatja, hogy milyen jó hogy vasárnap nyitva van a teszkó.

Olimpia ugyanez: bizonygatják hogy Budapestre kell az olimpia mint hűtőbe a világítás, fideszes közönség is egy emberként áll kia a Tisztelt Miniszterelnök Úr mellett, hiszen ez nem csak az ő álma, hanem minden igaz szívű Magyar emberé. Aztán ugyanaz a történet:minden nehezítés ellenére kénytelenek jóváhagyni a népszavazást, és nem meglepő módon kiderül, hogy senki nem akar egy ilyen értelmetlen pénzköltést. Másnap Tisztelt Miniszterelnök Úr bejelenti, hogy mégse akarunk indulni az olimpia szervezéséért, sose volt ilyen. Fideszes comment tabor szintén egyetért, erre még nem állunk készen.

Kívánom nektek, hogy egyszer megtudjátok milyen az, amikor valamiről van saját véleményetek. Akkor majd talán újra képesek leszünk értelmes vitákra. De amíg ez nincs meg, addig a politikai vita olyan, mint amikor a nyugdíjas visszabeszél a tévének. Mint amikor megkérdezik a Tisztelt Miniszterelnök Urat, hogy mégis hogy lehet hogy egy körözött terrorista a szomszédja és egyben üzleti partnere, akkor az rá a válasz, hogy boldog karácsonyt. Hát a k*** anyád, azt.

6.Lenin 2018.02.08. 09:43:57

Elolvastam néhány hozzászólást és világosan látszik, hogy mi a 2 tábor közt a különbség.

Amikor 1 ballib média munkás "megaláz " egy felkészületlen ellenfelet, akkor "felmosta vele a padlót", fordított esetben a "szakma" alja, amit egy kedvenccel műveltek.
Vagyis minden a normális mederben zajlik. Csak a szokásos kettős mérce.

Mindenki sétáljon nyugodtan tovább, semmi különösebb látnivaló nincs.

Plumper_ 2018.02.08. 10:05:13

@Bravehearth: ha így kezelte volna az én gyerekemet, megkeresem és belegyógyítom a betonba!

Bravehearth 2018.02.08. 10:09:57

@Plumper_: "ha így kezelte volna az én gyerekemet, megkeresem és belegyógyítom a betonba!"

Simán lehet. És aztán téged is megkeres valaki és a te szádon törli meg a bakancsát. Az esetleg nem lehet opció, hogy gyermekedet arra vezeted rá a nevelés hosszú folyamata alatt, hogy helyén kezelje az ilyen konfliktusokat? Esetleg arra vezeted rá, hogy önmaga csináljon hülyét a másik fél agressziójából? És akkor még keresgélned sem kell, csak elégedetten hátradőlnöd gyermeked szereplését látva!
B.

CyberPunK 2018.02.08. 10:12:33

Petőfiék se képviseltek sok embert, aztán a végén milyen bulit csaptak. Lehet baszakodni a diákokkal, de előbb olvasni is kellene. Mondjuk történelemkönyvet.

SándorO 2018.02.08. 10:15:43

Velkovics mar azzal lenullazta magat, hogy odament az echo-tv-be ...

A munkajat elvegezte, ami pedig azok ellehetetlenitese es sarba tiprasa, akik a fideszes kleptokracia ellen vannak. Seggnyalasbol jeles, szerintem meglesz az echo-tv-s (fideszes, meszaroslorinces) premium ev vegen. Ilyen a NER.
De hogy Velkovics mit is művelt, azt csak tátott szájjal néztem.
Nem hogy nem volt elegáns - bár narancsvidéken nem nagyon ismert ez a fogalom, helyette a pökkhendiség van, szóval számon kérni is felesleges - de egyszerűen a földbe üthető, kőbunkó kategória volt.
Hogy ez honnan jött neki - idegfeszültség, utasítás fentről, személyes ellenszenv, bármi - az huszadlagos.
Az a figura profi (volt régen).
Így sima hétköznapi emberként sem viselkedünk.
És a stílus, meg maga az ember.
Pont.

"A gyerek nagyon udvarias volt, de csak mert jólnevelt. Egy ilyen csávóhoz egy nagypofájú pszichopata kellett volna..."

Valóban más lett volna a kicsengése a történetnek. De továbbra is azt gondolom, hogy ha a srác egyszerűen föláll és szépen élőben megérteti vele, hogy akkor itt most vége, "ha majd megtanul normálisan kommunikálni, akkor (talán) folytathatjuk..." fordulattal otthagyja a tagot, minden szempontból nyer és úgy alázza a tagot, hogy egy hang agresszivitást sem kell mutatnia. Nyilván ez habitus és rutin kérdése is. Ez is igaz.
B

Ez a csávó pedig egy tahó. Gyerekként kezelte a vele szemben ülőt, és nem interjúalanyként. Dominálni akarta őt. Leszarom, hogy miért. Visszaélt azzal, hogy egy olyan ember ül vele szemben, aki gyengébb. Kicsinyes, szakemberhez nem méltó magatartás. Tudom, mert értek hozzá.
A gyerek nagyon udvarias volt, de csak mert jólnevelt. Egy ilyen csávóhoz egy nagypofájú pszichopata kellett volna (tekintve, hogy az interjú-adáshoz rutin kell, és ez kevés kiskorúnál van meg), aki visszaszólt volna kettőt ennek a gyökérnek, és utána bohócot csinál belőle.

Te ne okoskodj, inkább próbálj pénzt kérni a munkádért... A baseball sapkából sem jut elég, az összel NER-lovag és kleptokrata pozíció is be van töltve

Ezek a te szajized szerinti kommentek ugy-e, ezek maradhatnak :)
A tobbi menjen a kukaba, mert nehogy mar a te blogodon dicserjek a "mocsok narancs"-osokat :)

6.Lenin 2018.02.08. 10:16:05

@CyberPunK:

Aztán hosszú időre mi lett a vége.
Annál a résznél már elaludtál? Hosszú volt a sztori? Csak az elejét olvastad?

Osz Apo 2018.02.08. 10:16:33

@Jakab.gipsz: Azt elfelejtetted megemliteni, hogy az oktatas ugy jo, ahogy van, nincs itt semmi latnivalo. :D (Igen, ironia.)

CyberPunK 2018.02.08. 10:17:20

@6.Lenin: A kiegyezésre gondolsz, ami az ország legnagyobb fejlődését hozta? Azt is olvastam.

CyberPunK 2018.02.08. 10:19:02

@6.Lenin: Amúgy teljesen irreleváns onnan nézve, hogy nem kevés forradalmat és nagyobb balhét indítottak diákok.

6.Lenin 2018.02.08. 10:20:12

@SándorO:

"..aki visszaszólt volna kettőt ennek a gyökérnek, és utána bohócot csinál belőle."

Vagyis felmosták vele a padlót. Fordított esetben örömmámor, na így kell ezeket kezelni.

Már észre sem veszed.

6.Lenin 2018.02.08. 10:21:49

@CyberPunK:

Nem jött össze az álmod. Ennyi. Pedig jónak gondoltad.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.02.08. 10:21:51

Egyszer már befuccsolt az egyetemjárós diáktüntizés, most mégis megint ezzel próbálkoztok..?

Kong.Kinga 2018.02.08. 10:23:21

Érdekes szempontot hoz a cikk. Gondolkodtató.

TommyGun77 2018.02.08. 10:24:03

@Gacsaj Pisti: Értenek hozzá? Ugye csak viccelsz b+? mi a fenéből gondolod hogy ott értenek hozzá? Csak mert a kormány azt állítja? nyisd már ki a szemed, tele van a net évek óta panaszkodó tanárokkal akik nem csak a fizetések miatt nyafognak, hanem a tanterv miatt is, meg az eglsz oktatás miatt hogy XAR...

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.02.08. 10:24:07

@CyberPunK: Igen , csak ők nem elkényeztetett belpesti elitgimnazisták voltak, akikért suli után jön anyu, és viszi őket külön matekra..:))

CyberPunK 2018.02.08. 10:27:48

@EU zászlót mindenhova!: Igazából lényegtelen. Gond akkor van, ha anyu és apu is beáll mellé, majd a rendőr is azt veszi észre, hogy a saját fia jön vele szemben. Ekkor szoktak viccesen alakulni a dolgok.

6.Lenin 2018.02.08. 10:29:52

@CyberPunK:

Azért annál sokkal több rendőr van, mint amennyien időnként (választások előtt) szembe szoktak jönni.
Humornak szánod ezeket?

esoutankoponyeg 2018.02.08. 10:36:41

olyan mélyen van a fidesz seggében a nyelve, hogy szerintem fel sem fogta amit tett. aki echo tévét néz, ott dolgozik, az komoly ember nem lehet... látszik is.

CyberPunK 2018.02.08. 10:37:22

@6.Lenin: Szóval szerinted minden rendben, esélytelen, hogy nagyobb balhé legyen ebből? Ok, hidd azt. Aztán majd lehet sírni, hogy mocskos CIA meg KGB (f.sz tudja a modern nevét), ha itt is kijevi állapotok lesznek, pedig a két oldalnak hosszú évek munkája fekszik abban, hogy egymást k.anyázza két ember a politika miatt, akik lehet, hogy a legnagyobb cimbik amúgy.

Herbert Putzenschramm 2018.02.08. 10:52:24

@6.Lenin: egy ballib médiamunkás ugyanúgy megalázná bármelyik fideszes képviselőt. de ez nem fog megtörténni, mert ezek csak oda mennek, ahol valamelyik seggnyalójuk kérdez, és nem röhögi őket pofán amikor elkezdenek értelmetlenül sorosozni, mint valami retardált.

emlékszem ahogy régebben még minden ellenszenvem ellenére elismerően néztem/hallgattam, ahogy Viktor odament, és leérvelt bárkit, akár a parlamentben, akár egy független interjún.
ma meg már egy értelmes mondatot nem bír kinyögni a Tisztelt Miniszterelnök Úr, csak mondja hogy Soros meg Brüsszel, még akkor is amikor teljesen másról kérdezik. Ha a kérdésre kéne válaszolnia akkor egy közepesen értelmes 16 éves diák is meg tudná szorongatni pár egyszerű kérdéssel, mivel nem tudná elütni azzal a választ hogy pl Vona egy köcsög. óvodás szint ami most megy, mert már ők is érzik, hogy mekkora gáz amit művelnek.

tudorka57 2018.02.08. 10:56:42

@TommyGun77:
Azokra a tanárokra gondolsz, akik 2-es, 3-as érettségikkel mentek egyetemre, főiskolára és bukdácsolva, halasztgatva szereztek diplomát? Akik maguk sem értik amit tanítanak?

Hol vannak a diákok attól, hogy képesek lennének átlátni azt, hogy mit kell megtanulniuk ahhoz, hogy pl. az egyetem elvégeztével egy nemzetközi szinten is értékelhető, azzal kompatibilis tudásuk legyen?

Nem kell lexikális tudás? Csak nem képzelik, hogy egy orvos a google-t nézegetve diagnosztizál? Vagy egy sebész könyvet böngészget a nyitott mellkas mellett?

A fizikus és a többi kutató majd aranycsinálással és örökmozgó építéssel foglalkozik majd, mert nem ismeri a szakmájának előéletét?

Mindenki megőrült?

Plumper_ 2018.02.08. 11:00:44

@Bravehearth: akkor annak is beverem a fejét. szerinted érdekelne, ki mit szól, és hagynám magam, ha a gyerekemről van szó? nem mennék el a falig?

Bravehearth 2018.02.08. 11:09:32

@Plumper_: "akkor annak is beverem a fejét."

Ez természetesen a te döntésed. Anno nekem régen azt tanította az edző-mester, hogy mindenki legyőzhető. Mindig akad egy jobb, gyorsabb, ügyesebb, erősebb. Eddig igaznak gondolom a tanítását. Szerintem ez a jövőben is így lesz.

"szerinted érdekelne, ki mit szól, és hagynám magam, ha a gyerekemről van szó?"

Nyilván nem. Csak azt nem értem, hogy ezt az energiát miért nem próbálod arra (is) fordítani, hogy a gyereked ne tudják megszorongatni ilyen módon sült bolond, vagy megvezetett emberek...? Vagyis, hogy ő maga tudja kezelni az ilyen helyzeteket.
Nem leszel mindig ott mellette, nem fogod tudni mindig megvédeni ezektől! Rossz hírem van, mostanság akár egy munkahelyen is simán kerülhet ilyen, vagy rosszabb szituációkba egy alsó- vagy középvezető magatartása miatt! És még rosszabb hírem van! Nagyon sokan kerülnek is ilyen helyzetbe, akár havi rendszerességgel!

"nem mennék el a falig?"

Biztosan. Az nem mindegy, hogy ha odaérsz, mekkora a koppanás és mi törik előbb!
B.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.02.08. 11:09:45

@CyberPunK: A költő szavaival élve: "álmodik a nyomor.." A forradalmakat nem jól fésült, jól táplált, úri fiúk szokták kirobbantani, akiknek csak megszületni volt nehéz..

6.Lenin 2018.02.08. 11:12:42

@CyberPunK:

Semmi sincs rendben. Ilyenek vagyunk, és talán maradunk is. Genetikailag, és a körülményeink, lehetőségeink, érdekeink különbözősége miatt is.
Egyszer az egyik oldal felmossa a padlót a másikkal, aki nyilván ezt rosszul éli meg, fordított esetben meg óriási sikerként, győzelemként.

ez így megy sok ezer éve, és sajnos ilyen lesz a folyt. köv. is.

Semmi érdekes, lehet tovább sétálni.

Attilajukkaja 2018.02.08. 11:12:51

@Herbert Putzenschramm:
"egy közepesen értelmes 16 éves diák is meg tudná szorongatni pár egyszerű kérdéssel, mivel nem tudná elütni azzal a választ hogy pl Vona egy köcsög"
Pontosan ezért nem mer találkozni most a diákokkal. Nem tudna mit kezdeni a kérdéseikkel. Picit bekaksizott tőlük a Király, a koszos pelust pedig lepasszolta a sameszainak.

Attilajukkaja 2018.02.08. 11:17:27

@6.Lenin:
"ez így megy sok ezer éve, és sajnos ilyen lesz a folyt. köv. is.
Semmi érdekes, lehet tovább sétálni."
Vagyis nyugodjunk bele és tűrjünk el mindent? Legyen szó Trianonról, holokausztól, háborúkról és véres diktatúrákról. Vagy bármiről.

6.Lenin 2018.02.08. 11:18:40

@Herbert Putzenschramm:

Mert ma már média munkások hada figyel arra-miden oldalon-, hogy melyik szó, mondat fordítható az ellenkezőjére.
Nem lehetséges már az "értelmes" vita. olvasd el a hozzászólásokat.

Megszűnt az egyik oldal egyeduralma.Az eltérő érdekek miatt komolyabbá vélt a küzdelem.
Az egyik oldal elvesztette a kizárólagosságát, a másik még nem szerzett megfelelő nagyságú fölényt.
Ezen izmoznak jelenleg.
Az egyik elvesztette a fölényét, a másiknak meg még nincs meg.
Nem olyan bonyolult kérdés ez.

6.Lenin 2018.02.08. 11:26:30

@Attilajukkaja:

Miért? Azt is tudod, hogy meg fox halni. És? Feladod? Kitalálsz magadnak célokat, hogy miért is harcolsz. Ennyi.
Találj ki valamit, hogy miért is nem törődsz bele, aztán hasznosan telik a hátralévőd. Legalább is azt hiszed.
Nem bonyolult.

Bravehearth 2018.02.08. 11:34:22

@Attilajukkaja: "Pontosan ezért nem mer találkozni most a diákokkal."

Szerintem ezzel csak a tehetetlen ellenzékiek nyugtatgatják magukat. Árnyaltabb a kép. Nyilván lenne mivel megszorongatni és lenne olyan is, amit csípőből kezelne. A rutinja és a tapasztalata megvan hozzá.
A diákokkal pedig értelemszerűen nem javasolnak találkozót számára a tanácsadói. Utána lehetne találkoznia szinte mindenkivel. Sofőrökkel, ápolókkal, rendőrökkel, lakatosokkal, tanárokkal, tűzoltókkal... Akkor minek vannak a szakminisztériumok?

"Nem tudna mit kezdeni a kérdéseikkel. Picit bekaksizott tőlük a Király, a koszos pelust pedig lepasszolta a sameszainak."

Szerintem ez is a saját lelket (és tehetetlenséget igazoló) lila álom. Biztos, hogy grammra, másodpercre ki van számolva, hogy POLITIKAILAG (pr szempontból) megéri-e neki az adott csoporttal, adott kérdésben találkoznia, vagy sem. Ezt tanácsadók, pr-szakemberek, közvélemény-kutatók szépen kimutatják, megálmodják, és tanácsolnak neki napi szinten. Ha egy pici esélye is van, hogy pr szempontból többet veszíthet, mint amit nyer a randin, már nem fog lecsüccsenni velük világot megváltani. Ez miniszterelnökként nem is kötelme, nem úgy, mint a bizottsági tagoknak a bizottsági ülés! Na az számomra sokkal vérlázítóbb pofátlanság! És lám, az is megtörtént...
B.

Attilajukkaja 2018.02.08. 11:35:29

@6.Lenin:
"Találj ki valamit, hogy miért is nem törődsz bele, aztán hasznosan telik a hátralévőd. Legalább is azt hiszed.
Nem bonyolult."
Ha nem olyan bonyolult, akkor te miért nem ezt teszed?

Attilajukkaja 2018.02.08. 11:36:33

@Bravehearth:
"Szerintem ezzel csak a tehetetlen ellenzékiek nyugtatgatják magukat. "
Vagy a pökhendi fideszcsicskák hiszik így. :o)

6.Lenin 2018.02.08. 11:43:18

@Attilajukkaja:

Miért? Én mit teszek? Megszülettem, meghalok.

A két időpont közti időt arra használom, hogy jól szórakozom azon, hogy mások mennyi mindent képesek kitalálni a saját megnyugtatásukra.
Én ezt találtam ki magamnak. Nincs annyi stressz benne, csak kíváncsiság, szórakozás.

Bravehearth 2018.02.08. 11:43:42

@Attilajukkaja: "Vagy a pökhendi fideszcsicskák hiszik így."

Szólj, ha találsz ilyet és vitázd le velük!
B.

6.Lenin 2018.02.08. 11:44:14

@Attilajukkaja:

Ki-ki a saját érdekeinek megfelelően. Mi ebben az érdekes?

Attilajukkaja 2018.02.08. 11:51:12

@Bravehearth:
"Szólj, ha találsz ilyet és vitázd le velük!"
Akinek nem inge, .... ;o)
Amúgy az ilyenekkel nem szoktam vitázni. Teljesen felesleges lenne.

@6.Lenin:
"Ki-ki a saját érdekeinek megfelelően. Mi ebben az érdekes?"
Az, hogy pont ebben van a lényeg: kinek és miért érdeke pl. körömszakadtáig védeni a velejéig korrupt Orbán (vagy más) rezsimet.

"A két időpont közti időt arra használom, hogy jól szórakozom"
Van, aki ennél picit tovább jutott. Igaz, az ő életük nem is csupa móka és kacagás, ... ahogy a legtöbb emberé nem az.

Plumper_ 2018.02.08. 11:58:01

@Bravehearth: ne félts te engem... egy g@ci műsorvezető vagy tanár, akárki megveréséhez nem kell fekete öv meg sok dan, hanem csak jó odalépés. vagy pár roma srác 50ezerért.
persze, mindig van nagyobb, gyorsabb, erősebb. a vége meg a nukleáris csapás, hogyne. csak ez nem érdekli a szülőt.

Bravehearth 2018.02.08. 12:02:37

@Attilajukkaja: "Amúgy az ilyenekkel nem szoktam vitázni. Teljesen felesleges lenne."

Igen. Sanszos, hogy ők is így gondolkodnak rólad.

"Akinek nem inge, ..."

Gyenge és buta célozgatásaidra konkrétan csak az alábbiakat tudom reagálni:

Hosszú hónapok óta nem tudod megérteni, hogy életemben nem támogattam a fideszt, még csak nem is szavaztam rájuk, nem hogy segítettem volna bármiben is őket! Ez egyszerű ténykérdés, rólad szól, hogy nem tudod értelmezni.

Mindez persze továbbra sem jelenti a cáfolatát annak, hogy amit írtál, az puszta feltételezés, valamiféle kínos önigazolás. Ez csak azért problémás nektek, mivel nem késztet titeket szembenézésre, önvizsgálatra, hogy vajon miért nem tudtok valóban elégedetlen tömegeket megszólítani! Továbbá megnyugtatja a lelket, hogy 'azért nem áll ki, mert be van parázva' tőlünk! Az egy pillanatra sem merül föl, hogy talán azért nem áll ki, mert nem érdeke? :-)
Ha van egy kb. 35%-os támogatottságú és egy 3-4%-os támogatottságú politikai erő, melyik vezetőjének áll ÉRDEKÉBEN egy nyilvános vita? Ezt a feladványt kell(ene) megértenie az ellenzék egy jelentős részének! És talán neked is... (bár ez utóbbi össztársadalmi szempontból lényegtelen)!
B.

Plumper_ 2018.02.08. 12:07:40

@Bravehearth: röviden: felkészítem rá. :-)

Bravehearth 2018.02.08. 12:12:51

@Plumper_: Akkor mindent megtettél és jó úton jársz! :-) És ha mindez nem elég, akkor jó, ha raktáron van az 'ököl'!
B.

kakukkboy 2018.02.08. 12:12:51

Elképesztő, hogy normálisnak tűnő emberekből mit hoz ki a szolgalelkűség.

Edit exnolbloggerina 2018.02.08. 12:37:31

@Vas Dora:

Dóra, nem kapcsolódik közvetlenül e poszt tárgyához TGM legutóbbi, ATV-beli szereplése, mégis, mivel a kommunikáció a szakmád velejárója, ajánlom figyelmedbe az alábbi linken hallható gondolatokat.

www.atv.hu/videok/video-20180123-tamas-gaspar-miklos

Béke. :)

Attilajukkaja 2018.02.08. 12:38:57

@Bravehearth:
"Sanszos, hogy ők is így gondolkodnak rólad."
Persze!

"Gyenge és buta célozgatásaidra konkrétan csak az alábbiakat tudom reagálni"
Nem érdekel, mert bizonyára megint kezded a gyalázkodást. Ez valamiért a lételemed. Mások szidalmazása és lekezelése.
Bocsi, de az ilyesmire nem vagyok vevő.

6.Lenin 2018.02.08. 12:46:50

@Attilajukkaja:

Te meg körmödszakadtáig véded azokat, akikben te hiszel.
Mi a fene ebben olyan érdekes?
Én nagyon örülök annak, ha mások is találnak maguknak olyan magyarázatot, amit életcélként elfogadnak. Ennyi, ebben nincs se több, se kevesebb.
Kinek van igaza?
Mindenkinek.

Bravehearth 2018.02.08. 12:48:23

@Attilajukkaja: "Nem érdekel, mert bizonyára megint kezded a gyalázkodást."

Most nem adtál okot rá.

"Ez valamiért a lételemed. Mások szidalmazása és lekezelése."

Nem túl bonyolult visszaolvasnod a soraimat. Ez is csak egy vádaskodás, nem több.

"Bocsi, de az ilyesmire nem vagyok vevő."

Öööö..., most megleptél. Nem te definiáltad magad 'kekeckedőként'??? :-)
Mert érvekre leginkább csak kekeckedéssel szoktál reagálni.
B.

6.Lenin 2018.02.08. 12:52:55

@Attilajukkaja:

"Van, aki ennél picit tovább jutott. Igaz, az ő életük nem is csupa móka és kacagás, ... ahogy a legtöbb emberé nem az. "

Ezek szerint te, és még néhányan talán tudják a tutit, hogy mi is valójában az értelme az életnek, ami ugye egy véletlen ősrobbanás közben keletkezhetett, mint későbbi további véletlen.

Ebben valami nagyon ferdén áll. Lécci röviden, ha kérhetlek.

(az olyan nem érdekel, hogy te, és mások mit tartanak annak, csak a tuti érdekelne)

Herbert Putzenschramm 2018.02.08. 12:57:58

@6.Lenin: "Megszűnt az egyik oldal egyeduralma.Az eltérő érdekek miatt komolyabbá vélt a küzdelem."

ember, pont hogy most tartunk ott, hogy ennél durvább egyeduralom a médiában még sose volt. az összes állami tévé, echo tévé, Vajna féle TV2 mind a kormánynak dolgozik. emellett az összes, ezelőtt független megyei hírlap, lokál, ripost, pesti srácok és egyéb médium is vagy Habonyé vagy Mészárosé. ezek nem csak ballib találgatások, hanem konkrét tények, mindenki számára hozzáférhetően a cégadatbázisokban.
alig maradt független média, de ami van azt is igyekeznek elpusztítani vagy ellehetetleníteni.

"Mert ma már média munkások hada figyel arra-miden oldalon-, hogy melyik szó, mondat fordítható az ellenkezőjére."

ez mindig is így volt, hogy egy vita után kielemezték utólag szóról szóra az egészet, ezen mit kell meglepődni? az a dolga a politikusnak, hogy kiálljon a választópolgárok elé, és válaszoljon a kérdéseikre. ezért kapja a szolgálati bőrüléses zsírúj audit meg a milliós fizetését.

6.Lenin 2018.02.08. 13:05:24

@Herbert Putzenschramm:

Most mit is szerettél volna cáfolni? Ezt írtam pontosan.
A másik.
Az elemzés és a hamisítás az nálad ugyan az?

Attilajukkaja 2018.02.08. 13:08:29

@6.Lenin:
"Ezek szerint te, és még néhányan talán tudják a tutit, hogy mi is valójában az értelme az életnek"
Szerintem mindannyiunkban kialakul erről a kérdésről egy kép. Aztán az vagy igaz, vagy nem. Ami viszont igaz lehet az én életemre, nem biztos, hogy a tiédre is az. Az egész az értékrendeken múlik.
De hogy is jön ez ide?

"Ebben valami nagyon ferdén áll. Lécci röviden, ha kérhetlek."
Nálad ferdén áll? Sajnálom.
Ennél rövidebben nem tudtam megfogalmazni.

"az olyan nem érdekel, hogy te, és mások mit tartanak annak, csak a tuti érdekelne"
Akkor miért pont engem kérdezel? A tutit talán csak te tudhatod. :o))))

Attilajukkaja 2018.02.08. 13:16:17

@Herbert Putzenschramm:
"alig maradt független média"
A kormány a média 85%-át uralja. Vidéken, a falukban ez a gyakorlatban 100%-ot jelent.

Herbert Putzenschramm 2018.02.08. 13:18:57

@6.Lenin: azt írtad, hogy megszűnt az egyik oldal egyeduralma. erre leírtam, hogy eddig nem volt egyeduralom, ezzel szemben ma már odáig jutottunk az elmúlt pár évben, hogy állami média = kormánypárti s*ggnyalómédia.

most akkor melyik igaz és melyik nem? elvesztettem a gondolatmeneted fonalát :)

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2018.02.08. 13:19:15

hogyan írogat kríziskommunikációról valaki, aki nem tud magyarul? ez szinte olvashatatlan

6.Lenin 2018.02.08. 13:21:33

@Attilajukkaja:

Végeredményben ugyanezt írod most, amit én írtam eddig, miközben megpróbáltad hülyeségnek amit írtam.

" Ami viszont igaz lehet az én életemre, nem biztos, hogy a tiédre is az. Az egész az értékrendeken múlik.
De hogy is jön ez ide?"

Nem erről szól miden vita, ez a mostani is?

Az egyik oldalon lévő médiamunkás felmosta a padlót egy felkészületlen szerencsétlennel.
Az egyik oldalnak ez kudarc, a másiknak siker , és ugyanez fordított helyzetben is igaz, ma.

Néha elszoktál gondolkodni is azon, amit írsz? Vagy csak leírod, ami előbukkan, meg annak az ellenkezőjét is?

6.Lenin 2018.02.08. 13:26:45

@Herbert Putzenschramm:

Igen, azt írtam, hogy az egyik oldal egyeduralma megszűnt, de a másik még nem szerezte meg. Aztán te is ezt írtad, de a saját szempontjaid szerint.

Vagyis, amikor csak azt olvastál/olvashattál, amivel 1etértettél, az rendben volt.
Most van más is, ami neked kellemetlen, ezért nincs ez így rendben.

Bonyolult lenne ez így? Így se megy?

Herbert Putzenschramm 2018.02.08. 13:35:54

@6.Lenin: haver, a független az nem valamilyen oldal, hanem mint a neve is sejteti: független.
minden médiumnak függetlennek kéne hogy legyen, ami megszólaltat mindenkit, aztán a kedves hallgató a hallottak alapján eldönti hogy szerinte kinek van igaza.

itt most irreleváns, hogy hogy nekem személy szerint mi kellemetlen és mi nem

Attilajukkaja 2018.02.08. 13:37:21

@6.Lenin:
"Végeredményben ugyanezt írod most, amit én írtam eddig, miközben megpróbáltad hülyeségnek amit írtam."
Ezt a mondatodat kicsit átfogalmazhatnád. ... De talán felesleges lenne, mert nem, nem ugyanarról van szó.

"Nem erről szól miden vita, ez a mostani is?"
Nem, nem a tutiról szól, hanem egy konszenzusról. Ebben különbözik egy autoriter felfogás a demokratikustól.

"Az egyik oldalnak ez kudarc, a másiknak siker , és ugyanez fordított helyzetben is igaz, ma."
Egy társadalomban kellene, hogy legyen egy erkölcsi, etikai egység, ... de legalábbis illene törekedni rá, nem pedig atomjaira szétrobbantani. Ez a mostani, és valamennyire az előző kormányok bűne is, hogy nem törekszik összetartani az országot, hanem az "oszd meg és uralkodj" elv alapján dönti igába az istenadta népet. Ez nagyon kontarproduktív és csak a problémák kiélezéséhez vezet. Ezt tapasztaljuk most. És hogy ez hová vezethet, azt a fantáziádra bízom.

"Néha elszoktál gondolkodni is azon, amit írsz? Vagy csak leírod, ami előbukkan, meg annak az ellenkezőjét is?"
Felesleges ilyen lekezelően bánni a vitapartnerekkel. Ilyen badarságokat én is bármikor kérdezhetnék tőled. De nem fogok.
(Amúgy nem szoktam el a gondolkodástól.)

6.Lenin 2018.02.08. 13:44:25

@Herbert Putzenschramm:

Mitől független valami/valaki?
A tényektől?
Pont nekem érdektelen, hogy ki, mit tart "függetlennek" és mit nem, mert olyan, hogy független, nincs.

mindenkinek (kivéve a halottakat , bár?) van valamilyen értékrendje, és attól tuti, hogy nem lehet független. Nem írhatja az ellenkezőjét annak, amiben hisz, elfogulatlanul.

Abban nincs semmi, hogy te annak örültél, ha csak olyasmit olvastál/olvashattál, amivel 1etértettél. Most írnak mást is, vagy készítenek egy beszélgetést, ami rosszul sikerül a te nézeteid szerint.

Ez macerás, azt elfogadom, hogy miért is rossz, azt viszont nem.

Bravehearth 2018.02.08. 13:51:11

@Herbert Putzenschramm: "...a független az nem valamilyen oldal, hanem mint a neve is sejteti: független."

Ez szerintem utópia. A politikai értelemben vett média az olyan, mint az ideális tranzisztor, az ideális szupravezető, az abszolút vákuum. Le van írva, hogy milyennek kell lennie. Ismerjük az elméletét és a felépítését, de minden lecke végén ott van a mondat: a gyakorlatban nem létezik.

"minden médiumnak függetlennek kéne hogy legyen, ami megszólaltat mindenkit..."

De ugye ilyen nem létezik. Megszólaltat mindenkit (aki az adott médium működtetője/működtetése szempontjából lényeges és) akinek a megszólalása adott érdekeket szolgálhat. Ugyanúgy nem független az Echo Tv sem, ahogy az ATV és a Hír Tv sem az. A 888, 444, Zoom, Index ugyanez az eset pepitában. Mindezek mögött szerintem ugyanaz a két szembenálló világnézet és értékrend húzódik meg, vagyis a globalista-antiglobalista és az ezek mögé felsorakozott politikai erők és nézetek.
Itt pedig közös halmaz nem látszik.

"...kedves hallgató a hallottak alapján eldönti hogy szerinte kinek van igaza."

A gyakorlatban ott tartunk, hogy a kedves hallgató (néző, olvasó, választó) nagyrészt már eldöntötte, szerinte kinek van igaza. És annak mentén választja ki a médiumot. Amire te utalsz, az az alapesetben vett közszolgálatiságot jelentené. Arról ugyanazt gondolom, mint a független médiáról. Valójában nem létezik. Sehol sem. És sosem létezett, csak az elméleti paraméterei.
B.

Herbert Putzenschramm 2018.02.08. 13:52:07

@6.Lenin: abban igazad van, hogy nem létezik teljesen független ember, de ez közel sem jelenti azt, hogy akkor a csatornáján / megyei lapjában kizárólag az egyik oldalról tudósít, a másikat meg tudatosan elhallgatja.

egy valódi médium még akkor is megszólaltatja a másik oldalt, ha amúgy a szerkesztő személy szerint nem ért vele egyet - nem is kell hogy egyet értsen, ennek semmi köze nincs hozzá, még ha te ezt úgy gondolod, akkor se.

Herbert Putzenschramm 2018.02.08. 13:55:24

@Bravehearth: persze hogy nem létezik tökéletesen független média, de azért nem gondolod úgy, hogy törekedni kéne rá? vagy szerinted semmi gond nincs a propagandával?

amúgy meg ha szerinted az index és a 444 ugyanaz pepitában mint a pesti srácok és a 888, akkor nyilvánvalóan egy más univerzumban élsz

6.Lenin 2018.02.08. 14:00:11

@Herbert Putzenschramm:

Drága Barátom!

Sehol nem foglaltam állást, hogy ez most helyes, vagy helytelen, elfogadom, vagy nem.
Annyit írtam, hogy az egyik oldal elvesztette a kizárólagos befolyását a mediában, a másik meg most próbálja megszerezni. Ennyit írtam.

A politika, hatalom, erről szól. Egyiknek ez tetszik, a másiknak az.
Akik irányítják azoknak az az ÉRDEKÜK, hogy ez az állapot esetleg fennmaradjon. Mert a háttérben megbúvó érdek akár közös is lehet, mert az nem oldal függő, hanem hatalmi érdek függő.

Bravehearth 2018.02.08. 14:12:07

@Herbert Putzenschramm: "persze hogy nem létezik tökéletesen független média, de azért nem gondolod úgy, hogy törekedni kéne rá?"

Mindenképpen. Jelenleg az esélyt nem látom rá mégpedig a képviselt nézetek teljes ellentétessége és a konszenzus lehetőségének a hiánya miatt. Nincs közös cél és közös érdek. És ennek mentén a médiát, a gazdasági potenciált, az erőforrásokat alárendelték a politikai céloknak.

"vagy szerinted semmi gond nincs a propagandával?"

Nagyon sok gond van vele. Bármely oldalé legyen is. Úgy érzem, sajnos nem várhatok korrekt és kiegyensúlyozott tájékoztatást egyik oldalról sem. A 'bbc', a 'cnn' és a nagysikerű 'euronews' is mind nagyon jó példákkal szolgált az elmúlt időszakban arra, hogy a kiegyensúlyozottság csak egy üres lózung, semmi több. Sőt, ezek közül némelyiket már 'hírgyártáson' is kapták! Na, ebben van a vitamin, ettől szép ez az egész. Ja, nem...!

"amúgy meg ha szerinted az index és a 444 ugyanaz pepitában mint a pesti srácok és a 888, akkor nyilvánvalóan egy más univerzumban élsz"

Szerinted. Szerintem pedig nem. A pestisrácokat nem hoztam föl példaként. De a 888, a 444, az Index és akár a Zoom is simán hozható egy lapon. Elég a cikkekhez adott címeket néha végiglapozni!
B.

torró 2018.02.08. 15:09:17

@Európai téridő:
Látom egy egészséges kérdésre senki nem válaszol. Tudod miért mert igazad van!
Mindenki nagyon jól tudja, hogy ez a probléma nem új keletű!
Kérdem én mindenkitől. Lehet e, vagy foglalkozna e bármelyik kormány a választások előtt 2 hónappal ezzel a problémával, amikor 25 év alatt egyetlen kormány sem csinált semmit, vagy ha igen, azt is rosszul.

élhetetlen 2018.02.08. 15:54:55

@Európai téridő: „Szerintem még ennél is nagyobb baj, hogy ezeket a diákokat "hasznos idiótáknak" tekintők használják ki, kampányidőszakban.”. Te komolyan gondolod, hogy, ha nem lenne gond az oktatással, akkor elég lenne, hogy odamegy valamelyik párt pár diákhoz, hogy tüntessetek már egy kicsit? Szerintem egyszerűen tanulnának tovább, utána barátkoznának, randiznának, szórakoznának. De baj van az oktatással. És ami neked egy kampányidőszak, az nekik egy tanév a négyből.

Attilajukkaja 2018.02.08. 15:58:42

@torró:
" foglalkozna e bármelyik kormány a választások előtt 2 hónappal ezzel a problémával, amikor 25 év alatt egyetlen kormány sem csinált semmit, vagy ha igen, azt is rosszul"
Persze! Ha lenne rá épkézláb megoldásuk.
De az egészségüggyel vagy az oktatással melyik kormány nem foglalkozott?
A probléma sajnos nem olyan, amit ec-perc alatt meg lehetne oldani, ezért egyik populista kormány sem szeret vele foglalkozni.
Az eü-ben amúgy is olyan átfogó reformokra lenne szükség, amitől minden kormánytag idegzsábát kap. A TAO sem lenne rá elég.

élhetetlen 2018.02.08. 16:27:05

@tudorka57: Kicsit elcsúsztál. Senki nem mondta, hogy nem kell a lexikális tudás. Minden szakmában megvan, hogy mi az, amit tudni kell, és mi az, amiről elég, ha tudod, hogy van, és ha kell, megnézed. Ha humorizálni akarnék, mondhatnám, hogy kezeljen téged egy olyan orvos, aki minden csont nevét tudja latinul, de, ha fáj a derekad, (és nő vagy), akkor eszébe sem jut, hogy a méhedben cisztád lehet, és csak elküld egy röntgenre, és megállapítja, hogy semmi joga nincs a derekadnak fájni, mert nincs gond a gerinceddel. Amiről itt szó lehetne. Pl. történelem. Az évszámok megtanulása helyett, adott anyag átvétele után, két, három gyereket összecsapni, írjanak egy pár oldalas esszét róla. Szerintük, miért az történt, mi lehetett volna másként, mert mire ezt megírják, végig kell gondolniuk a történést, aztán ezeket megbeszélni órán, a többiek véleményével együtt. Szerintem több maradna meg, mint az évszám magolásból, stb.

tudorka57 2018.02.08. 17:10:11

@élhetetlen:
Ne haragudj, de szó nem volt arról, hogy az orvos hallgatók ne tanuljanak meg (differenciál-)diagnosztizálni és a történelmet tanulók ne végezzenek közös projekt munkát. Szó nincs erről. Tanulják meg at összes csont, stb. nevét magyarul és latinul is, illetve tanulják meg az évszámokat is - az a dolguk. Évszámok és események nélkül nem lehet tájékozódni sem térben, sem időben és a tanulmányaik végére nem alakul ki az a történelmi és kulturális világkép, ami ahhoz kell, hogy egy értelmes ember képes legyen megérteni a körülötte zajló eseményeket. Nem lenne túl jó dolog, ha valaki Mátyás királynak tulajdonítaná a holdra szállás finanszírozását és a kettős spirálról azt hinné, hogy egy fogamzásgátló eszköz!

Nyilván vannak olyan dolgok, amiket nem szükséges mindenkinek megtanulnia, mint pl. az elektroncsövek működése, viszont itt vannak a tranzisztorok, integrált áramkörök, számítógép vezérlő chip-ek, amelyek alapszintű ismerete nélkül a fizika szakra készülő tanárok, ifjú fizikusok, leendő villamos-mérnökök még talán az egyetemre sem tudnak bekerülni.

Nem a tananyagot kell csökkenteni, hanem a felsőoktatást, a kutatói szférát is ismerő, világszínvonalú tudás birtokában levő szakemberek által ki kell "selejtezni" az átlagemberek számára nem igazán fontos részeket. DE! Egyúttal azt is biztosítani kell, hogy az érdeklődők és a felsőoktatásba készülők, valamint a tudós szakok iránt érdeklődők hozzájuthassanak az ilyen szakmatörténeti szempontból nem elhanyagolható tudáshoz is! Egy majdani kutató nem tud értelmes új problémákat megfogalmazni, ha nem tudja, hogy az elődei mit értek már el. Ráadásul, még az elektroncsöveket is alkalmazzák manapság is bizonyos területeken!

És akkor még nem beszéltünk az iskolák átjárhatóságáról, a tudás méréséről, az egyetemi felvételre készülők tudásának egyenértékűségéről, de arról sem, hogy mit lehet kezdeni olyan tanárokkal, akik maguk sem tudják, de főleg nem értik azt, amit tanítanak! Ráadásul, ahelyett, hogy képeznék magukat, szakmai továbbképzéseket szerveznének, mint az átkosban, ahelyett hőzöngenek, sztrájkolnak, tüntetnek. Ez érthetetlen és elfogadhatatlan.

Ahogyan az is, hogy ebbe a pofátlan politikai sunyiságba bevonják a diákokat is.

6.Lenin 2018.02.08. 18:36:13

Rászántam magam-nagy nehezen- és megnéztem a videót .

www.youtube.com/watch?v=dewpPkxfFbQ&feature=youtu.be

Hol volt ebben összeomlás, megalázás?
Ellenben láttam egy felkészületlen, pózoló fiatalembert, szóvivőként próbált tetszelegni olyasmiben, amiről szerintem nem sok fogalma volt/van.
Szerintem Velkovics V. még nagyon is visszafogott volt. Én jobban megfingattam volna a kis pozőrt.

Mellesleg igazolta az általam eddig írtakat. Kb erre is számítottam a hozzászólások alapján.
"Felmosták a padlót" egy felkészületlen riport alannyal, de pont a " rossz oldal" embere. Ez tűrhetetlen.

Egy biztos, nem ért meglepetés. Ilyenkor 1 % képvisel mindenkit, mert néhányan úgy döntenek, de máshol egy kétharmados többség tulajdonképpen senkit, mert van 1 %, akik ezt nem tudják elfogadni.

Hmm! Tulajdonképpen a hozzászólások alapján megint jól tippeltem a lényegre-a kettős mércére. Bejött.

élhetetlen 2018.02.08. 21:57:25

@tudorka57: Na, ez nem fog összeállni normális párbeszéddé, ez már látszik. Én csak annyit mondtam, hogy bizonyos mennyiségű lexikális tudás kell, de ez nem elég. Szerinted a napi dátummal beazonosított csata értékelhető csak, be kell magolni nem csak a kort, a napot is. „Nem lenne túl jó dolog, ha valaki Mátyás királynak tulajdonítaná a holdra szállás finanszírozását és a kettős spirálról azt hinné, hogy egy fogamzásgátló eszköz!”. Hát nem lenne túl jó dolog. De szerinted mi lenne, ha a gyerekek nem az évszámokból felelnének, hanem amit írtam, feldolgoznák az időszakot? Akkor sem hinnék, hogy Mátyás király finanszírozta a holdra szállást.
Abba most nem megyek bele, hogy valakinek a szakmája múltját ismerni-e kell, vagy „tudni”, és vizsgázni belőle, és ne beszélj a „világszínvonalú tudás birtokában levő szakemberek”-ről, amikor a szakmai átjárhatóság ellen a „világszinvonalú szakemberek” éppen eldöntötték, hogy melyik szakmához nem kell alapfokon sem vagy kémia, vagy fizika, vagy akármi, nehogy a szakmák átjárhatóak legyenek. A tanárok képezik magukat, és csak azért „hőzöngenek”, mert lehetetlen, értelmetlen helyzetbe hozzák őket. A másik dolog. Ha egy diák elégedett az oktatás minőségével, és valamelyik párt odamegy pár diákhoz, hogy tüntessetek már egy kicsit. Mi történne? Szerintem egyszerűen tanulnának tovább, utána barátkoznának, randiznának, szórakoznának. De nem , szerinted csak a sunyi politika a mozgató rugójuk, nem az, hogy gond van az oktatási rendszerrel. Vagy érted, amit írtam, vagy nem, ezzel én befejeztem.
süti beállítások módosítása