A kríziskommunikációs helyzeteknél sokkal kisebb a menet közbeni korrigálási lehetőség, ezért sokkal nagyobb tétje van annak, hogy milyen kommunikációs stratégiát választunk a krízis kirobbanásakor. Egyszerűen azt mutatják az elmúlt évtizedek nagy port felvert ügyei, hogy akkor sikerült nagyobb eséllyel egy cégnek megvédenie reputációját a nagy nyilvánosság előtt, ha nem hazudott. Ha hazudott (vagy kiderült, hogy hazudott), akkor bizony elbukott az adott cég, mert a közvélemény büntet. Így volt ez ötven éve, így van ez ma is, maximum a módszerek változtak.
Olvasd tovább blogposztot: A BKK kríziskommunikációs stratégiája az e-jegy botrány kezdetén
Korábbi poszt a témában: Farkast kiáltani BKK-módra
Érdekelnek a kényes kommunikációs helyzetek? És a lehetséges megoldásuk? Iratkozz fel a KrízisPR Blog értesítőjére és megkapod legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.