Ügyfélpanasz 2.0 XIX. Kríziskommunikáció Meetup
2017. október 06. írta: Vas Dora

Ügyfélpanasz 2.0 XIX. Kríziskommunikáció Meetup

Újra találkozik a Kríziskommunikáció Meetup-csoport!

cover-xix-meetup.pngA 19. estjéhez érkezett a Kríziskommunikáció Meetup-csoport programsorozata. Egész nyáron az MBA-szakdolgozatomat írtam, ügyfélpanaszok témakörében. Azért választottam ezt a témát, mert az ügyfélpanasz, amivel leggyakrabban, szinte minden nap találkozhatnak a cégek. Ez a legkézzelfoghatóbb nemszeretem szituáció, amikor kommunikációs protokollok, folyamatok kidolgozására van szükség, ami bármifajta kríziskommunikációs felkészülés megelőlegezője lehet a későbbiekben.

Volt már korábban egy ügyfélpanasz estünk, akkor rendkívül színvonalas előadásokat hallhattunk. Arról az estről itt olvashattok egy rövid beszámolót Bacsárszki Ágnestől: Az a legjobb ügyfélszolgálat, ahol lehet panaszkodni. A most következő esten azt a kérdést járjuk körül, milyen hatással van a web 2.0 az ügyfélpanasz kezelésre és a panaszkodási szokásainkra.

Időpont: 2017. 11.07. 17.30-21.00
Helyszín: Görbe Bögre Kávézó, 1085 Budapest, Rökk Szilárd u. 3. (M4, Rákóczi út)

Program:
17.30-18.00 Regisztráció


18.00 - 18.20 Vas Dóra, online kommunikációs tanácsadó, MPR Kft.: Ügyfélpanasz, mint reputációs kockázat
18.20-18.40 Rácz Gabi, kommunikációs osztályvezető-helyettes, Fővárosi Állat- és Növénykert: Hogyan támogatja a panaszkezelést a brand?
18.40-19.00 Rátz Tibor, Digital marketing and business development manager, fanbot.ai: Chatbotok az ügyfélpanasz kezelésben
19.00- 19.20 Siklósi Máté, CEO, CPConcact Kft., panaszkezelo.hu: A webáruházak panaszkezelése: törvényi megfelelés szoftveres támogatással
18.20-19.40 Princz Katalin, ügyvezető, webműhely Kft. : Kisvállalkozások ügyfélkapcsolati krízishelyzeteinek kezelése

19.40- 21.00 Kötetlen beszélgetés, közben Tombola

Részletes program, online regisztráció: www.meetup.com/kriziskommunikacio

Az estünk szponzora a Görbe Bögre Kávézó, akik felajánlottak egy tombolát. A másik szponzorunk a MatrixPr Kft, amely a terembérletet fizeti. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

 

krizispr-blogertesito-p.jpegÉrdekelnek a kényes kommunikációs helyzetek? És a lehetséges megoldásuk? Iratkozz fel a KrízisPR Blog értesítőjére és megkapod legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.

 

 

 

Többet szeretnél tudni a kommunikációs krízishelyzetekről? Gyere el kiscsoportos tréningünkre!

Jelentkezés, bővebb info a Kríziskommunikáció alapjai tréningről.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr9912932291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.