7 szabály a közösségi média megértéséhez
2017. augusztus 16. írta: Vas Dora

7 szabály a közösségi média megértéséhez

kozossegi-media-szabalyok-markak-szamara.jpgMég most is vannak cégek, akik tépelődnek, vajon érdemes-e a hagyományos kommunikációs csatornák mellett (pl. call center, TV-reklámok) a közösségi médián keresztül is kapcsolatot tartani az ügyfeleikkel, meglévő és potenciális vásárlóikkal. A tapasztalataim szerint a tépelődés hátterében a közösségi médiától való félelem áll.

A social media ugyanis hatalmas erő, nagy lehetőség iparágtól szinte függetlenül minden cég számára az új ügyfélszerzésre, a meglévők megtartására. De veszély is egyben, hiszen a kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, amiben a lelkendezés és pozitív visszajelzések mellett a visszabeszélés, a kritika is megjelenhet. A cégvezetők viszont jobban szeretik, ha a vásárlók fogyasztanak és kussolnak.

OLVASS TOVÁBB! A poszt folytatását itt találod: Márkák a közösségi médiában: az ügyfélszolgálat szabálya

 

krizispr-blogertesito-p.jpegÉrdekelnek a kényes kommunikációs helyzetek? És a lehetséges megoldásuk? Iratkozz fel a blogértesítőre és megkapod legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.

 

 

 

Többet szeretnél tudni a közösségi médiából induló kommunikációs krízishelyzetekről? Gyere el kiscsoportos tréningünkre! Jelentkezés, bővebb info a Kríziskommunikáció alapjai tréningről.

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr212754920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.