kényes kommunikációs helyzetek

krízispr

krízispr

Ezt a közleményt nem lett volna szabad kiküldeni...

2014. október 29. - Vas Dora

navosok.jpgAz újságíró kérdez. Ez a dolga. Néha alákérdez, néha direktben rosszindulatúan vájkál, néha feltesz olyan kérdést, amit nem illik, de legtöbbször értelmes, erős, fontos kérdéseket feszeget. A megkérdezett intézmény/cég pedig hazánkban inkább nem válaszol. Ha megteszi, akkor rendszerint későn, túl későn, mégis átgondolatlanul reagál.

Magyarország kríziskommunikációs szempontból rettentően fejletlen. Sokszor sem apparátus, sem kellő felkészültség nincsen ahhoz a cégeknél, hogy kommunikációs szakmai szempontból a fenyegetettség mértékéhez és a helyzethez illő reagálás szülessen egy-egy kellemetlenebb megkeresésre. A NAV mai, index.hu-nak küldött közleménye sajnos ékes példája annak, hogy egy agyonhalogatott reagálást hogyan lehet tökéletesen, visszavonhatatlanul elrontani.

A kép forrása

OLVASS TOVÁBB! A blogposzt folytatódik a linkre kattintva: A semmitmondó közlemény  

 

krizispr-blogertesito-p.jpegÉrdekelnek a kényes kommunikációs helyzetek?

És a lehetséges megoldásuk?

Iratkozz fel a blogértesítőre és megkapod legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr756843649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása