Milyen sajtóközleményt ne írj?
2014. március 06. írta: Vas Dora

Milyen sajtóközleményt ne írj?

2013.07.29-én adta ki az alábbi Sajtóközleményét a Detki Keksz Kft. A sajóközleménnyel a gyár előtti tüntetésre, tucatnyi újságcikkre reagált a gyár vezetősége. A céget (több civil szervezet támogatásával) többen etnikai diszkriminációval, illetve pályázati visszaéléssel vádolta meg. 

Dicséretes, ha egy cég egyáltalán fölvállalja a nyilvánosságot. A Detki Keksz bár napokkal később reagált a vádakra, de legalább reagált. További jó elem, hogy a cég hivatalos weboldalára (www.detkikeksz.hu) is feltették a sajtóközleményt, sőt, azóta sem távolították el. (update 2018 április: az új honlapra már nem került fel az acrhivumba ez a közlemény). 

 

OLVASS TOVÁBB! Ez a poszt a Rágalmazás megoldása sajtóközleménnyel címen új helyre költözött, a linkre kattintva olvasható. 

 

Ezt a sajtóközleményt a VI. Kríziskomunikáció Meetup-on elemeztük a résztvevőkkel közösen 2013. 10.29-én.

 

  

krizispr-blogertesito-p.jpegÉrdekelnek a kényes kommunikációs helyzetek?

És a lehetséges megoldásuk?

Iratkozz fel a  blogértesítőre és megkapod legfrissebb posztjainkat kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr655846642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.