A kríziskommunikáció fogalmáról
2013. április 02. írta: Vas Dora

A kríziskommunikáció fogalmáról

kriziskommunikacio_fogalma.jpg

A kríziskommunikáció a public relations speciális területe. A kríziskommunikáció célja, hogy óvja és védje egy magánszemély, egy vállalat, vagy egy szervezet hírnevét (reputációját), amelyet nyilvános támadás veszélyeztet. A támadás alapja lehet vizsgálat, bűnügy, média érdeklődés, a tulajdonosok pere, környezetvédelmi előírások megszegése, vagy a számos más forgatókönyv, amely a szervezet jogi, etikai, vagy pénzügyi helyzetét válságba sodorja.  (forrás: wikipedia)

Szeretem ezt a meghatározást, mert kellőképpen tárgyilagos és tökéletesen összefoglalja a kríziskommunikáció mibenlétét. Egyetlen ponton, a “számos más forgatókönyv” kiegészítésével tenném még pontosabbá, mert itt kimaradt néhány nagyon fontos kommunikációs válság- ok.

Mi minden lehet még krízis kiváltó oka? Olvasd tovább! A teljes poszt itt található.

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr805189725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.