kényes kommunikációs helyzetek

krízispr

krízispr

Vas Dóra

2016. június 02. - Vas Dora

Vas Dóra kríziskommunikációs szaktanácsadó, kommunikációs és humánmenedzser szakember vagyok. 2000 óta foglalkozom online kommunikációval, 2010 óta a MatrixPr és Online Kommunikációs Kft. tulajdonos-ügyvezetőjeként. A József Attila Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán szereztem magyar-történelem szakos középiskolai tanári diplomát 1994-ben. 2008 óta kríziskommunikációs projektekben is részt veszek. 2013-tól szervezem szabadidőmben a Kríziskommunikáció Meetup csoport szakmai estjeit. 2017-ben a Metropolitan Egyetemen kríziskommunikációs, válság-, és változáskommunikációs szaktanácsadó képzését is elvégeztem. 

Vas Dóra LinkedIn-profil

Ezt a blogot 2012 és 2018 között vezettem intenzíven, majd a posztok legnagyobb részét archiváltam.  Reputációval, belső kommunikációval kapcsolatos blogom a MatrixPR weboldalán vezetem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr908770698
süti beállítások módosítása