kényes kommunikációs helyzetek

krízispr

krízispr

Áldozatok, tessék előlépni!

a Takáts Zsuzsanna-interjú margójára

2016. május 08. - Vas Dora


A Kiss László -ügyből Takáts Zsuzsanna -ügy lett. Az edzőlegenda semmivé foszlott, de megszületett Takáts Zsuzsanna, az áldozatok példaképe.

 

Kiss László szexuális erőszak -ügye újabb fordulatot vett a hétvégén. Az RTL klubnak exkluzív interjút adott 2016.05.02-án a Kiss László és társai által elkövetett bűncselekmény áldozata, Takáts Zsuzsanna, melyet az RTL Klub szombat esti főműsoridőben, hatalmas beharangozást követően adott le. Jól tette Takáts Zsuzsanna, hogy az RTL-hez fordult, a csatorna biztosítja a lehető legnagyobb, országos elérést. A televízió külön galaxis a tömegtájékoztatásban, egy ennyire kiélezett szituációban pedig nagyon hasznos eszköz: közelről látjuk és halljuk az interjúalanyt. A gesztusok és válaszok  segítenek a nézőknek az értelmezésben. Különösen sokat segített ebben a helyzetben, amikor egyik oldalon adott volt egy sikeres, ezerszer képernyőn lévő, nagy nyilvánosság előtt sportéletét és sikereit megélő olimpikonokat és bajnokokat felkészítő úszóedző, míg a másik oldalon egy halottnak hitt, eltemetett fiatal nő, akinek életéről semmi többet nem tudott a nagy nyilvánosság, mint amit a mocskolódó vagy távolságtartó nyilatkozatokból mások láttatni akartak ( „valami nőügy”-Gyárfás Tamás, „szeretett kefélni” -Aczél Endre). Ezt a hatalmas kommunikációs űrt a televízió képernyője segített áthidalni.

 

 

takats-zsuzsanna-rtl-interju.jpg

 

A kép forrása

 

Nem tudom, ki keltette, ki kelthette halálhírét. Az origo.hu a témával foglalkozó cikkében Gyárfás Tamást említi első közlőként. Az, hogy a rá zúduló rágalmazó információk mögül volt bátorsága előlépni, nemcsak elismerésre méltó, de példamutató is. Maradhatott volna a „jótékony” halálhír örvén a viszonylagos névtelenségben. Mégsem így tett, kamera elé állt. Jelentőségteljes pillanatok voltak, nemcsak saját maga, a családja számára, vagy Kiss László megítélése szempontjából is. Nyilván, a felsorolatk is rendkívül fontos szempontok. Szerintem az interjú legfontosabb hozadéka a példamutatás. Takáts Zsuzsanna képes volt felállni a vele történt nemi erőszak sokkjából. 55 évvel az eseményeket követően pedig képes volt emelt fővel, tisztességes és intelligens módon elégtételt venni. Pusztán a létezésével, higgadt válaszaival fiatalkori önmagával történtekkel is szembenézni. Ügye az áldozatoké, azoké a megalázottaké és megszomorítottaké, akik szexuális bántalmazás vagy erőszak áldozataivá váltak. Az, hogy Takáts Zsuzsanna-ügy létezik, bizonyíték arra, hogy nem lehet hazudozni következmények nélkül. Nem lehet rágalmazni következmények nélkül valakit.

 

Áldozatok, lépjetek elő, mondjátok el és mondjátok ki, mi történt veletek! És segítsetek nekünk szembenézni hiszékeny és szégyenletes természetünkkel: annak a verzióját hisszük, azzal azonosulunk, akit először hallunk és aki közlebb áll hozzánk.

 

 

krizispr-blogertesito-p.jpegÉrdeklik a kényes kommunikációs helyzetek? És a lehetséges megoldásuk? Iratkozzon fel a KrízisPR Blog értesítőjére és megkapja legfrissebb posztjainkat (hetente kb. 1 posztot) kríziskommunikáció, változáskommunikáció témakörében.

A bejegyzés trackback címe:

https://krizispr.blog.hu/api/trackback/id/tr618697306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vas Dora 2016.05.09. 08:46:45

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Egyetértek Veled. Sokaknak segíthet a kiállásával.

Kelly és a szexi dög 2016.05.09. 09:27:52

Laci bá reakcióiból egyértelműen látszik, hogy
- nem érte el a célját a börtön büntetés
- mert azután sem bánta meg, amit tett
- így nem takarózhat azzal, hogy ő már letöltötte...

Lady Ann 2016.05.09. 09:42:16

@Kelly és a szexi dög: Lehet, hogy hatékonyabb lett volna, ha itt a szemet szemért elvet vetik be, akkor talán felfogták volna, mit tettek.

Anna King 2016.05.09. 09:53:10

sajnos nem lattam az interjut, de minden tiszteletem a holgye. barmelyikunk lehetne, barmelyikunk lanya, novere, edesanyja lehetne. respect hogy felallt utana, hogy kepes volt normalis eletet elni es kepes volt vallalni azt amit ez az interju magaval hoz.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.09. 10:15:36

@Kelly és a szexi dög:

Téves következtetés.

Ha valaki eleve nem tekinti magát bűnösnek, akkor miért kellene megbánnia a semmit? Az viszont, hogy valaki letöltött/elszenvedett egy igazságtalan büntetést ez bizony igenis hivatkozási alap.

zizi77 2016.05.09. 10:19:34

Nagyon sajnálom a hölgyet, és minden áldozatot, de én arra lennék kíváncsi, hogy kinek és miért állt érdekében felkavarni a sz@rt. Ez a hölgy szerencsére rég túllépett ezen, és most sem azért állt ki, mert példát akart mutatni, hanem hogy ne mocskolják tovább a nevét. Viszont most sikerült felszakítani az egész hercehurcával a régi sebeket. Gratulálok az illetőnek!

Agnosztikus 2016.05.09. 10:47:07

Tisztelet a hölgynek, de szerintem nem ez az 55 éves ügy Kiss László bukásának az oka. Ráadásul - ha nem ismerte volna el - akár rágalmazási pert is nyerhetett volna, mert létezik egy mentesítés nevű jogintézmény, és nem köteles számot adni ezekről a dolgokról. 21 évesen megbotlott, tett valami olyasmit, ami akkor ís bűn volt, ma pedig még szigorúbban elítéljük. Mégse érdekelne, mert egy tiszta élettel az ilyesmit 55 év alatt le lehet mosni. Viszont akkor az a kérdés, volt-e azóta valami más, bizonyos szempontból súlyosabb? Esetleg olyasmi, ami az egész sportágban gyakorlat volt? Jobb félreállni, hogy ezt ne boncolgassák. (Tudják: Akinek vaj van a fején, ne menjen a napra...) Össze is zárt az úszószövetség, és az Olimpia előtt ez érthető is, bár hiszem és remélem, hogy ez legfeljebb csak a múlt, ma már más a gyakorlat.
Az uszodák világa viszont nincs hermetikusan elzárva, és lassan azért áramlanak hírek és álhírek. Hallani a 14 év feletti tanítványok nagy részével folytatott viszonyokról. Nem bűncselekmény, de én személyesen erkölcsileg súlyosabbnak tartom - már csak folytatólagos volta miatt is -, mint azt az 55 év előtti egyszeri fiatalkori botlást.
Vajon mi lehetett az, amit edzések végén a tanítványok szájába adtak, és csak annak lenyelése után távozhattak? Lehet hogy nem csak az NDK-s úszók doppingoltak? Persze hogy nem, hanem az egész világ. E nélkül nem volt eredmény. De ma már ennek a megítélése is sokkal súlyosabb.
Ezek idáig csak hallomások. Hiszem vagy nem hiszem mindegy, hiszen nem tudhatok biztosat róla. Erre is a cikk címe a megoldás:
Áldozatok, tessék előlépni!
Csak ha ők előlépnek, akkor juthatunk közelebb az igazsághoz. Végre pletykák helyett tényeket szeretnék tudni. Az edzők általi megaláztatásokról, szexuális kihasználásról, doppingról. Nem azért, hogy legyen min csámcsogni. Hiszem, hogy csak a múlttal való szembenézésen, az igazság kimondásán alapulhat tiszta jelen.

Vas Dora 2016.05.09. 11:08:52

@Agnosztikus: Remek a hozzászólásod! Azért engedd meg, hogy megjegyezzem: itt nem edzőről és nem tanítványokról van szó. Ezek komoly vádak (dopping, szexuális kapcsolat tanítványokkal). Hallottam ilyesmikről én is, de erre nincs sem bizonyítékom, sem kellő rálátásom. Azt pedig szeretném elkerülni, hogy a posztomat bárki úgy értelmezze, hogy Kiss Lászlóról szól. Mert én Takáts Zsuzsannáról akartam írni. Kiss László nem érdekel. Takáts Zsuzsanna példájából sokak meríthetnek erőt. Talán azok közül a tehetségek és győztesek közül is, akik érintettek lehettek az általad leírtakban. Ha ők megszólalnak, az sokat, rettentő sokat segíthet a pletykák tisztázásában. Nemcsak ebben a vonatkozásban, hanem minden erőszakos bántalmazásos ügyben. Ahol eleve egyelőtlenek az erőviszonyok. Gondolj csak a fonyódligeti gólyatáboros erőszak áldozatára: azt nyilatkozta, hogy mennyire nehéz volt kimondania, mi történt. Ezt kell megváltoztatni, ezt kell segíteni, hogy egy picit jobb legyen itt élni mindannyiunknak.

2016.05.09. 11:31:21

Bator asszony, tiszteletet erdemel. Csodalom, hogy kepes volt talpra allni a vele tortentek utan. Szornyu belegondolni, hogy ez a harom alak, mert a ferfi szot nem erdemlik meg, hideg fejjel, rutinosan keszult fel egy no tonkretetelere (ecetes viz). Mindegy volt nekik, hogy ki lesz az, rutinosan elaltattak a gyanujat es visszaeltek a naivitasaval. Sok masik lannyal is megtehettek ugyanezt, hiszen minden oda volt mar keszitve, nyugtato, ecetes viz, minden. Aczel gusztustalan nyilatkozatai is azt mutatjak, hogy nem egyedi tortenet, valoszinuleg egy masik lany az, aki mar elhunyt azota, es egy harmadik lehet a szabadosabb eletvitelu lany. Tehat hiaba probaljak a bunosok ugymond koncepcios pernek beallitani, ez bizony nem az. Jo lenne ha a tobbi aldozatnak is lenne batorsaga kiallni es elmondani az igazat, mert csak igy, egyutt tudjak elerni, hogy a bunosok vegre szembenezzenek a tettukkel es ne keressenek kibuvokat. Az aldozatok batorsaga segithet mas ugyek felderiteseben es a tarsadalom aldozat-hibaztato, szonyeg ala sopro magatartasanak megvaltoztatasaban, hogy a jovoben mas lanyok, nok mar ne essenek aldozatul, vagy ha megis, legalabb megertest es segitseget kapjanak, az elkovetok pedig peldas buntetst, hogy megertsek tettuk sulyat es kovetkezmenyeit.

kewcheg 2016.05.09. 11:40:10

Nagybetűs ember. Főleg ilyen ellenszélben...! Respect!!!

Reszelő Aladár 2016.05.09. 12:30:55

Mit akarunk kihozni ebből az egészből? Furcsa egy jogrenszer lenne, ha esetleg Kiss Lászlót megint le lehetne ültetni emiatt, alapvetés, hogy akit egyszer már büntettek valamiért, azt azért nem lehet megint büntetni.

A holokauszt bűneit sosem feledhetjük, aki még nem ült annak ülnie kell emiatt. A kommunizmus bűneit bagatellizáljuk, de lényeg, hogy inkább ne hánytorgassuk a múltat, tőlünk nyugatra tán még vitatják a megtörténtét is.
Az a lényeg, hogy Kiss Lászlót annó megbűntették, majd közkegyelemmel szabadult, ahogy sokan mások is.
Az itéletében nem tiltották el foglalkozásától, sőt évek múlva a priusztól is kérhette mentesítését, ergó büntetlen előéletűnek számított.

Erre most előkerül a halottnak hitt áldozat, a nyomozást végző rendőr, és mind a ketten pontosan emlékeznek minden apró részletre. Ez főleg a rendőr esetében furcsa, tekintve, hogy pl Biszku Béla már nem emlékezett a eset előtt 5 évvel töréntekre.

Ismétlten megkérdem, mit akarunk kihozni az egészből.

boundary 2016.05.09. 12:34:45

Minden tiszteletem a hölgyé!

Csipyke 2016.05.09. 12:41:34

Tiszteletem a hölgynek!

Vas Dora 2016.05.09. 12:48:30

@Reszelő Aladár: A poszt nem igazán Kiss László ügyével foglalkozik, hanem azzal a jelenséggel, hogy mennyire sokat számít az kritikus helyzetben, ha valaki arccal, névvel elmondja a saját verzióját. A nyilvánosság elé állni bizony nagyon nehéz. A posztomat bátorítónak szántam, minden volt áldozatnak, hogy mondja el, mi történt vele. Nem hiszem, hogy bárki is kételkedne abban, hogy Takáts Zsuzsanna igazat mondott. Addig, amíg nem ismertem, nem hallottam az ő szájából a történetet, kételkedtem benne. Könnyű volt elhinni a róla terjesztett hazugságokat. Erre a jelenségre szerettem volna felhívni a figyelmet. Hgy ez hogyan és miért most került elő, ezt nem tudom. Ha van ezzel kapcsolatos gondolatod, oszd meg, mert ezen már én is gondolkodtam, de nem látom a teljes képet. Azt a darabot viszont igen, hogy ha már előkerült ez a régi-régi történet és halálhírét keltve mocskoltak valakit, akkor a kiállás még ebben a rendkívül kényelmetlen helyzetben is helyre tehet dolgokat.

MACISAJT 2016.05.09. 13:05:19

Bemegy a plébánoshoz egy öreg nénike gyónni. Már olyan öreg volt, foga sem volt.
- Megtyaltam az uramat!
- Ugyan, ugyan! - mondja az öreg pap. - Hány éves?
- Hetvenhét.
- Úgy. És mikor történt az eset?
- Ezelőtt ötven esztendővel.
Elcsodálkozik a plébános:
- És mért gyónja meg?
- Mer' úgy szeretek néha róla beszélni.

Jormeme 2016.05.09. 13:18:43

Minden tiszteletem Takács Zsuzsannáé, hogy volt bátorsága kiállni a nyilvánosság elé és elmondani mi történt!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.09. 13:35:06

@Agnosztikus: " Mégse érdekelne, mert egy tiszta élettel az ilyesmit 55 év alatt le lehet mosni."
Nem, erkölcsileg egy ilyen előre megfontolt gazemberséget sohasem lehet lemosni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.09. 13:36:12

@BircaHang Média szerkesztősége: "Ha valaki eleve nem tekinti magát bűnösnek, akkor miért kellene megbánnia a semmit? "
Hmmm.. szóval egy szociopatától ne is várjunk megbánást?

MACISAJT 2016.05.09. 13:48:00

@VasDora: ("Nem hiszem, hogy bárki is kételkedne abban, hogy Takáts Zsuzsanna igazat mondott. ")

Öreg hiba. Pláné hogy valamiért mindmáig nem láttad/nem láthattad a periratokban a három vádlott előadott védekezését.
Mint ahogy a három elítélt, Várkonyi, Lantos és Kiss mai verzióját sem hallhattad a történtekről.Pedig mindhárman élnek.

Márpedig ez nekem így gyanúsan egyoldalú.
És abból hogy most már bárkit aki kételyeit meri kifejezni, legyen az akár balliberális ikonok mint Aczél Endre vagy Friderikusz, képesek
őket is kirúgni/száműzni/megkövezni...
Nekem ez egyre inkább egy hosszasan, gondosan megtervezett kampánynak tűnik.

"és halálhírét keltve mocskoltak valakit,"

Csak a tények kedvvért. Azt az információt hogy a sértett meghalt, azt éppen azok terjesztették akik előálltak a történettel.( a kacsamagazinos &co.)
Mások ezt az információt csak átvették, úgy tűnik, ebben sem sokan kételkedtek.
Pedig kellett volna.

Vas Dora 2016.05.09. 14:04:40

@MACISAJT: azzal zárt az RTL-en a műsorvezető, hogy bármelyik további érintettnek, ha nyilatkozni akar, felületet biztosítanak. Szerintem legalább 20, de lehet, hogy 50 különböző irányultságú és méretű offline, online hírcsatorna, közéleti műsor és újságíró áll sorban, válogathatnak, kinek a felkérését fogadják el. A posztomban én egy origos cikkre hivatkozom, miszerint Gyárfás Tamáshoz kötik a halálhír felröppentését. A kacsamagazin nincs látókörömben, de ellenőrzöm és azt követően javítom a posztot, köszönöm a tippet.

Ari11 · https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/993743967324468/ 2016.05.09. 14:23:43

Takáts Zsuzsannának köszönheti a karrierjét kiss lászló. Mert már , elöbb beszélhetett volna. Nem tette, inkább talpra állt, nem is akárhogyan. Három diplomával, családdal, és egy sikeres élet úttal. Miközben áldozatul esett, egy második erőszaknak is. Tudta nélkül napvilágra került esettel, de még ekkor is hallgatott!!! Majd pocskondiázni kezdték, hitelesnek hitt emberek, és ez egyre jobban elszabadult !! Halott nak ki kiáltott önmagát, állt ki megvédeni, mert meg gyalázták 18-évesen, és most meg gyalázták vélt holtában is. Ennél mocskosabb dolog a világon nincs !! kiss oda adhatná minden aranyérmét neki, meg a sok élményt, ünneplést, pénz hegyeket. mert mindben azért lehetett része , mert TAKÁTS ZSUZSANNA nem volt egy bosszú szomjas ember. Hanem nagy betűvel EMBER VOLT, ÉS MA IS AZ!! Példa értékű EMBER. A gyalázok neveket nem írok, mert úgy is tudjuk kik ők, ha idegen emberek arcon köpik őket, ne csodálkozzanak.

MACISAJT 2016.05.09. 14:25:17

@VasDora: (" A kacsamagazin nincs látókörömben, de ellenőrzöm és azt követően javítom a posztot, köszönöm a tippet. ")

Jesszusom..:P

Menyhért Mészáros László , a Kiss László ügyét elsőként megszellőztető Privát Kopó szerkesztője. Menyhért Mészáros elárulta: az informátora egy idős úszónő....

Na mármost, Menyhért Mészáros Lászlóról csak hallottál..:P
Ha nem egyéb, arról talán mégis hogy Nagy Bandó Andersen hogyan törte szét a hátán a seprűnyelet..

Vas Dora 2016.05.09. 14:38:07

@MACISAJT: A privátkopo-n sem a kacsamagazin szerepel forrásként az áldozat halálhírére vonatkozóan, hanem Gyárfás Tamás : privatkopo.hu/WebArticleShow.aspx?AN=tzsuzsanna&MN=Fooldal&LN=Hungarian
Tehát a posztban helyesen szerepel.

laci_52 2016.05.09. 15:34:29

Azt, hogy Takáts Zsuzsanna nyilatkozott, csak Kiss elhibázott reakciója eredményezte.

A hölgy nagyon ügyesen, meggyőzően beszélt, nehéz kételkedni a szavaiban. Nyilván egyeztette az ügyvédjével is, hogy mit fog mondani.

Lehet, hogy az ügyvéd megszerezte az egykori bűnper iratait is és gondosan ügyeltek arra, nehogy az abban foglaltakkal ellentmondásba keveredjenek. Egyszóval kitűnően felkészült az interjúra.

Kiss meg csak magának köszönheti, hogy idáig fajultak a dolgok. Nagy hülyeséget mondott, amikor ügyével kapcsolatban koncepciós perről beszélt. A kívülálló megszólalók - elsősorban Aczél, Gyárfás és Csapó - pedig szégyellhetik magukat.

Treff Bubi 2016.05.09. 15:42:23

Olyat lehet, hogy konkrétan ebben az ügyben ne használjuk a "megbotlott" kifejezést és szinonimáit? Megbotlás talán, ha egy kanos férfinak elönti az agyát a tesztoszteron, és nekiáll fogdosni egy lányt, de ezek az emberek készültek a bűncselekményre: nyugtatót, ecetes vizet készítettek elő, egyeztettek és megbeszélték a stratégiát... ez nem botlás volt. Ráadásul olyan versenyúszókról van szó, akiknek aztán nem volt probléma, hogy sikeresen udvaroljanak a lányoknak, így számomra egyértelmű, hogy az erőszak mögött szadista, elnyomó, visszautasítást nem tűrő személyiségek álltak.

Circus 2016.05.09. 16:34:45

Ez tulajdonképpen ugyanaz, mint katonáéknál az újoncok szívatása, illetve iskolákban a kisebbek egrecíroztatása (alsóban csak csúfolódsz, gólyatáborban már megalázod), amit kb az angol bullying kifejezéssel lehet leírni, férfi-nő viszonylatban pedig ez lesz belőle. Zsigerből az alfahím, akinek mindent lehet, ha nem megy szép szóval, elveszem erővel.

Az élsportban nyilván fokozottabban működik az erősebb kutya ..... elve, hiszen pontosan ez az, amiről a élsport szól - én akarok lenni a legjobb, a hős...

A konkrét esethez - az áldozat nem akart foglalkozni a dologgal, amíg már az ő becsületébe gázoltak bele, tegye a szívére mindenki a kezét: én meddig tűrném az ilyesmit?

@Macisajt: mit várunk? Hogy az érintettek tűnjenek el a közéletből, lehetőleg a nyíltszíni bocsánatkérés után (a nyíltszíni mocskolódás miatt).

===
DE (NEM a konkrét esethez, hanem _általánosságban_):
sajnos minden hasonló esetben áldozathibáztatásnak állítják be a történteket, de bőven van olyan eset, amikor az áldozat nem/sem játszik tiszta eszközökkel, és utólag már mást mond, mint előtte. Ne essünk át a ló túloldalára, gondolkodjunk józanul!

Bobby Newmark 2016.05.09. 16:55:36

@Circus: Úgy mégis mikor? Mi az indíték egy ilyen esetben, amikor a nő állítólag utólag meggondolja magát?

El tudod képzelni, hogy valaki vállalja a bírósági hercehurcát, az esetleges sajtónyilvánosságot, a rengeteg bürokratikus baszódást csak úgy, szórakozásból, mert kettyintés után úgy gondolja, hogy szórakozásból kibaszik a hímmel? Mikor egyébként ténylegesen erőszakot elszenvedettek nem mennek bíróságra, pont azért, hogy a fentieket elkerüljék?

Ez, hogy úgy mondjam... nem életszerű. Tudod sorolni a konkrét ilyen eseteket, hogy lássuk, tényleg bőven van ilyen?
Ez nekem kurvára ilyen faszbarom MRA mítosznak tűnik.

gabcigirl 2016.05.09. 17:56:06

@Treff Bubi:

Pontosan! Ez nem ifjúkori botlás - hanem egy kegyetlen, gátlástalan, mocskos és aljas bűncselekmény.

Amiket pszichopaták szoktak elkövetni...

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.05.09. 18:03:15

Áruljátok el, hogy mi a faszt akartok még? Leülte a bötönbüntést, most pedig lemondott a posztjairól. Mit tegyen még, kövessen el nyilvános szepukut?
Arra azért kíváncsi lennék, hogyha valami ballib szent tehén őskövületől derült volna ki egy 1961-es nemi erőszak, hogyan reagál a ballib hazugság gépezet. Több mint valószínű, hogy neki lett volna mentség, megkérdőjeleződött volna az ítélet , rögtön kiderült volna az áldozatról ez meg az, és a hölgynek 55 évvel később esélye sem lett volna elmondani a saját verzióját a retek klubon, szombaton, főműsoridőben..

zizi77 2016.05.09. 18:11:05

@Bobby Newmark: esetleg, ha terhes marad, vagy részegen túl barátságos, és kiderül a férj vagy apa előtt a dolog. Bár a tényleges áldozatokat rettentően sajnálom/engem is molesztáltak már/, de azért ilyen később meggondolom magam eset is létezik. A fenti sztori nyilván nem az.

a nemzet fogatlan provokátora 2016.05.09. 18:13:51

@laci_52: Előbb-utóbb előállt volna mindenképpen, hisz rájött, hogy egy több milliós nézettségű műsorban egy fél órás interjúval igen szépen lehet keresni..
Én egyébként az interjú alapján nem kételkedem abban hogy igazat mond a nő. Ami viszont érdekelne, hogy milyen bizonyítékok alapján ítélték el a srácokat. Az ugyanis nem elég bizonyíték, hogyha a bíró hitelesnek tartja a sértett vallomását. Ez kevés.
Ha ma egy lány 5 nappal később beállítana a rendőrkapitányságra, hogy őt megerőszakolták, nem sok esélye lenne egy elmarasztaló ítéletnek. Márpedik a nyilvánsságra hozott anyagokban én nem láttam a sértett vallomásán kívüli bizonyítékot.

Bobby Newmark 2016.05.09. 18:15:41

@A megvalósult amerikai ólom..: NEM ülte le a börtönbüntetését, kegyelemmel szabadult.

Mondjuk az a minimum lett volna, hogy nem próbálja meg lehazudni a dolgot. Az már nem 55 évvel ezelőtti dolog, hanem mai. Ezek után felőlem fel is akaszthatja magát, kurvára kiírta magát az "ember" kategóriából.

Azzal meg te is eléggé, hogy te meg ebből is politikai ügyet akarsz rittyenteni.
A legtöbben szerintem kurvára leszarjuk, hogy piros, narancs, zöld, vagy nemzetiszínű, Nekem például kurvára fingom nincs róla, hogy ő politikai szinten kinek a kicsodája. Nekem csak az lenne fontos, hogy ilyet ne lehessen már letagadni 55 év után se, úgy meg főleg ne, ha azt hiszi az illető, hogy az áldozat már nem él.

Egyébként meg őt a kommunisták mentették fel, és hagyták, hogy építse tovább a karrierjét. Ezzel most hallgatólagosan beismerted, hogy a "nemballib", tehát narancsos oldal is komcsi. Az szép, ilyet fideszdroidtól még nem láttunk. Remélem jól levonják majd a béredből ezt az elszólást.

Vas Dora 2016.05.09. 18:19:59

@A megvalósult amerikai ólom..: Csak azt szerettem volna leírni, hogy minden megerőszakolt felnőtt nő, férfi, fiatalkorú erőt meríthet abból, hogy le lehet győzni a hazugságot a kiállással. Takáts Zsuzsanna esete valóban egy rendkívül ritka szituáció, a hosszú (el)hallgatás és most az ügy kipattanása szokatlan, de éppen az ennyire kisarkított helyzetek segíthetnek abban, hogy jobban szembenézzünk a saját, elhibázott ítéleteinkkel és mindannyian okuljunk ezekből.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.05.09. 18:52:07

@Bobby Newmark: Lehet hogy te leszarod, hogy milyen oldali az elkövető, de a balliberális hazugsággépezet véleményformálói nem így vannak ezzel.
Ők nagyon is nézik, hogy kiről van szó. És eszerint alakítják a mondandójukat. Ha az erőszak elkövetője mondjuk egy Konrád György lett volna egész másként alakult volna a szitu. Valszeg az index meg a retek klub már régesrég nem foglalkozna az üggyel.
Kiss viszont más. Eleve a gyűlölt sport világából jön. Megbocsáthatatlan bűne,hogy számos aranyhoz juttatta ezt a "tíz millió nácit"., és hát ugye mengint jön az a "rohadt" olimpia. Tehát Kiss célpont. Lehetőleg az öngyilkosságig kell hajszolni..

"Egyébként meg őt a kommunisták mentették fel, és hagyták, hogy építse tovább a karrierjét. Ezzel most hallgatólagosan beismerted, hogy a "nemballib", tehát narancsos oldal is komcsi."

Ennek fuss neki mégegyszer, mert orbitális baromságot írtál. Az idézet két mondata között nincs logikai összefüggés, csak a te elborult frusztrált agyadban. Nem mentették fel. Az ítélet egy részének leülése után szabadult, akárcsak Sztojka Iván. ( Sztem egyébként őt is ki kellene tiltani minden szórakozóhelyől, mert részt vett ilyen helyen egy gyilkosságban.)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.05.09. 18:56:08

@VasDora: Igaz, de ez az ügy direkt mostanra lett időzítve. Be volt ez már hűtve, az olimpia előtt kellett robbannia.
Én az interjú után nem kételkedem abban, hogy Takáts az igazságot mondta el. Azok szándékaiban kételkedem, akik előásták, és elindították a storyt. Hidd el nem azok a szempontok vezérelték őket, amiket te leírtál..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.05.09. 19:02:00

@VasDora: dehat megszolalt 55 eve
feljelentest tett
per volt
itelet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.05.09. 19:04:03

@zizi77: ez kerdes
es nem bantva a holgyet, de lehet felhasznaljak valamire
/sot ha nagy osszeskuveselmeletet akrnek, akar O is kereshette meg a hirt lehozo portal.../
nem ismerem a torvenyelket, nem tudom valaki bemehet cask ugy, regi buntenyek aktaiba belenezni es kihozni a neveket?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.05.09. 19:08:16

@MACISAJT: igen ez igy volt
es rogton lecsaptak a labdat, hogy konnyu ugy vedekezni, hogy a holgy mar nem el
es a holgy az ugy kirobbanasa utan is vart 1 honapot
/en nem tehetem hogy ketelkedjek az akkori ugy megtortenteben es az itelet jogossagaban, de valami itt nem kerek/

Circus 2016.05.09. 19:46:32

@Bobby Newmark:
Először is, ismétlem, nem a jelen történetről beszéltem, ez egyértelmű, ezzel a hozzászólásoddal pedig egyetértek majdnem betűre pontosan: 2016.05.09. 18:15:41

Másrészről nem azt mondtam, hogy bőven, hanem, hogy van, és már mondtak példát rá itt feljebb.

Egyik barátomat már kérdezték meg pesti diszkóban magukat valamilyen módon kiütött fiatalkorú leányzók, hogy orálisan kielégítenék csak úgy, én úgy tudom, hogy nem ment bele, szerencséjére. Ha jól érzem, ez nem egyedi eset, és van, aki belement.

Vagy: A megkér, hogy segíts B-től megszabadulnia (nem a legrosszabb módon, elég kiborítani, hogy elhúzzon, például félreérthető jelek és megrendezett megcsalás útján), majd A rájön, hogy á, mégse akarja, és az egészet megfordítja és téged jelent fel, hogy magát mentse és jó helyzetbe hozza B-nél, és ezért neked lesz rendőrségi és bírósági ügyed belőle, de szerencsére nem erőszak, és vannak bizonyítékaid a felbujtásra A ellen, tehát ejtik az egészet, de akkor is megjártad a bíróságot. Mivel nem ismerjük egymást, nem fogom tovább részletezni, főleg nem itt.

Szerintem ezt itt és most hagyjuk, mert félreviszi a jelen témát.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2016.05.09. 19:47:45

Hát azért nem hinném, hogy szerencsétlen Takács Zsuzsanna rettenetesen vágyott erre az ismertségre. Akik elindították ezt a Kiss László-balhét, nem különösebben foglalkoztak azzal, hogy ez jó vagy nem jó Takács Zsuzsannának, akar-e vagy sem példaképpé válni.
50 évvel a történtek után feltépni ezeket a sebeket - hát roppant empatikus húzás volt.

Circus 2016.05.09. 19:50:12

@A megvalósult amerikai ólom..:
"Lehet hogy te leszarod, hogy milyen oldali az elkövető, de a balliberális hazugsággépezet véleményformálói nem így vannak ezzel."
A. Endre munkásságát a mai nappal megköszönték a Klubrádiónál.
Gondoltam, szólok, hátha még nem hallottad.

Kár idekeverni bármilyen ideológiai háborút, itt sokkal fontosabb emberi értékekről, illetve azok hiányáról van szó.

khell 2016.05.09. 19:50:43

Döbbenetes mennyien veszik szentirásnak amit egy rtl klubos (sic) riportban láttak.

Én kb. pont annyira hiszek neki, mint Kissnek. Két ember ellentétes vallomása valamiről. Ha ez a nő hazudott a biróságon, akkor most is hazudhatott. Nem tudom, hogy igy volt-e, de biztos nem egy szenny-tv riportja alapján döntenék Kissről.

khell 2016.05.09. 19:53:54

@Exe Géza: " nem hinném, hogy szerencsétlen Takács Zsuzsanna rettenetesen vágyott erre az ismertségre."

Feltételezve, hogy egyáltalán nem zárható ki, hogy hazudott akkor is és hazudik most is, elképzelhető egy szép summáért nem bánta azoknak a "sebeknek" feltépését.

Ismétlem, halovány fingja sincs egyikünknek sem róla, hogy mi történt 50 évvel ezelőtt. De egyesek teljesen bambán, bármiféle kétkedés nélkül beveszik az egyik fél verzióját, mert valamiért az jobban illik a világképükbe. Ez nagyon durva.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2016.05.09. 19:55:28

@A megvalósult amerikai ólom..:
Igen. Azt akarják, hogy megölje magát. Persze akkor sem nyugodnának le, a vitriol ugyanígy ömlene széles nagy zuhatagban.
Viszont elégedettek lennének.

Érdekes, hogy mennyire nem látják, hogy ez a buleyeing, ez a virtuális lincselés pontosan olyan elállatiasodott dolog, mint megerőszakolni egy védtelen nőt.

És normális emberhez baromian méltatlan, attól függetlenül, hogy akivel szemben csinálják bűnöző-e vagy sem. Pont úgy, ahogy egy jóérzésű ember egy földre vitt tolvajt sem rúg fejbe. Nem azért, mert esetleg ne szolgált volna rá. Azért mert egy jóérzésű embernek van méltósága és tudja, hogy hol a határ ameddig embernek nevezheti magát.

Bobby Newmark 2016.05.09. 20:00:04

@A megvalósult amerikai ólom..: Vagy inkább csak a te vagy egy politikai droid. Az Index tudósít, mert aktuális közéleti kérdés, az RTLklubot meg a nő kereste fel.

De látom, szerinted a megfelelő eljárás a kibaszottnagy kussolás és az ügy eltussolása lenne, ez megint szépen bemutatja az erkölcseidet.

A megbocsájthatatlan bűne meg nem az aranyérmekhez juttatás (ami igazából a sportoló érdeme elsősorban, tegyük hozzá, akurvaéletbemár), hanem hogy baszdmeg csoportosan erőszakoló állat, és hogy máig még csak meg sem bánta, hogy emberileg mekkora féreg.

Pont leszarom, ha öngyilkos lesz egyébként, de ez színtiszta spekuláció nálad, hogy akarna. Annyi gerinc nincs benne, azt már látjuk.

Mint ahogy az az elmélkedésed is, hogy mi lenne, ha más lenne az alany. Igen, ha az öreganyám sárga volna és csilingelne, ő lenne a villamos, de ilyesmivel csak idióták érvelnek.

Arról meg sajnos nem tehetek, hogy az idézett részben sem látod a logikát, mert kibaszottul távol áll tőled a logika úgy en bloc.
Azt kifogásolod, hogy a ballib azért szállt rá, mert ő az, aki. De ő egy komcsi, akinek a komcsik adtak kegyelmet, és hagyták karriert építeni. Ez meg csak a jóelvtársakkal volt szokás, tudod. Te most egy komcsit védesz fideszdroidként.
Hát igen, ezt hívja a szcientológus láblövésnek...

"Sztem egyébként őt is ki kellene tiltani"

Második elszólásod. Őt is. IS. Tehát akkor valójában egyetértesz azzal, hogy az erőszakoló állat kicsit erkölcsileg is bűnhődjön, csak közben az a dolgod ott a propagandaközpontban, hogy védd?

Nem sokáig leszel szócső, ha ilyen szarul csinálod ám!

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2016.05.09. 20:06:39

@khell: Igazad van, tényleg senki nem tudja mi történt akkor és ott. De én jóindulatú vagyok és elhiszem a hölgynek, amit mond. És ettől függetlenül sem haragszom így, 50 év után Kiss Lászlóra. Mert minek?
Vegyük úgy, hogy igaz a vád. Hülye volt, állat volt. De 20 vagy 21 évesen rengeteg állatságot megcsinál az ember, amíg meg nem tanulja a határokat, a felelősséget. És a hülyeségeket nagyon gyakran egy paraszthajszál választja el a bűncselekménytől.
Ő nagyon messzire rúgta a pöttyöst. Kemény árat fizetett érte. Aki azt hiszi, hogy 20 hónap egy 20 évesnek móka kacagás, aznnak javaslom, vonuljon be csak 1 hónapra a sittre.
Azóta úgy néz ki, hogy Kiss megtanulta a leckét, legalább is ellenkező információ nincs. Kiss története a bünetetésvégrehajtás sikersztorija. Lehetne. Hiszen pont ez a cél a bebörtönzéssel, hogy aki odakerül tanuljon belőle és ne kövessen el még egyszer bűncselekményt, hanem váljon a társadalom hasznos tagjává. Szerintem Kiss azzá vált.
Hogy egyesek most, 50 évvel a büntetése letöltése után ismét büntetni akarják, az minden európai jogi és erkölcsi normával szembe megy. Ugyanis Európában nincs holtig tartó megbélyegzés. Ez utoljára elég barbár időkben volt szokásban errefelé.

Bobby Newmark 2016.05.09. 20:06:40

@khell: Talán mert jogerős ítélet is van róla egy olyan időszakban, amikor ilyesmi nem nagyon volt szokás. Mint ahogy az sem nagyon, hogy élsportolókat fogjanak koncepciós perekbe.

De valóban, sokkal valószínűbb, hogy koncepciós pert indítanak valaki ellen, aztán _kegyelmet kap_, minthogy létezik ilyen állat. Persze, a koncepciós perek áldozatai már csak ilyenek, állambácsinak meglágyul a szíve rendszeresen. NEKÜNK áll a feje tetején a világ, nem neked, faszbarom.

Vas Dora 2016.05.09. 20:17:44

@Exe Géza: fontos, amit írtál. pontosan ezért kellene Kiss Lászlónak nyilatkozni. Mert akkor esélye lenne megbánni a tettét. Nem tudom, ki és miért hozta nyilvánosságra a régmúlt történteket. De ha már kiderült és nem lehet tovább tagadni, nem lehet tovább kibúvókba kapaszkodni, akkor üljön oda, bármelyik újságíró diktafonja vagy Tv-riporter kamerája elé, vagy készítsen egy saját videót, saját vágással, és mondja el: megbántam, egész életem egy példa volt arra, hogy meg lehet javulni. Főleg azért lenne erre szükség, mert edzői érdemeit senki nem vitatja, tanítványainak biztosan szükségük van rá. Arra az emberre, akire felnéznek, akit tisztelnek. Ha ezt megteszi, akkor feloldozást nyerhet.

khell 2016.05.09. 20:25:49

@Bobby Newmark: ja, hogy most már arról hadoválsz, hogy mi a valószinűbb? Faszbarom.

De igazad van, semmiféle koncepciós per nem volt 50 éve. Akkoriban a biróság szent és sérthetetlen volt, akit elitéltek bármiért, az 100%, hogy elkövette.

Ja, ezt majd' elfelejtettem: faszbarom.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2016.05.09. 20:33:00

@VasDora: Feloldozást (ha egyáltalán van ilyen), csak Isten adhat. Miért gondolják itt egyesek, hogy Isten szerepébe bújhatnak? (A kérdés költő: tudom a választ és nagyon sajnálatosnak tartom.)
Ennek a Kissnek van egy fiatalkori bűne, amiért megbüntették, börtönbe csukták (nagyon helyesen), aztán meg van egy 50 éves, hibátlan életműve. Most kérjen bocsánatot? 50 év tisztességes és eredményes munka nem elég? Most még szaggassa meg a ruháját, csak azért, mert az elmúlt 50 évben nem közölte minimum évente egyszer a publikummal, hogy ő 1961-ben börtönben ült nemi erőszakért? Ugyan már.

Sajnos ebben a történetben szó nincs erkölcsről. Vannak akik boldogan játsszák el most azt, hogy ők erkölcsileg felsőbbrendűek. Jobbára olyanok, akiknek az életműve meg sem közelíti Kissét és most a legrosszabb ókori aréna-hagyományoknak megfelelően ordítanak lefelé fordított ujjal - hátha egy nagy ember bukása némi vigaszul szolgál arra, hogy ők viszont nem lettek nagy emberek. Ha így viselkednek végül kis emberek sem lesznek.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2016.05.09. 20:33:50

@Exe Géza:
Még egyszer: (A kérdés költői: tudom a választ és nagyon sajnálatosnak tartom.)

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2016.05.09. 20:42:59

@Exe Géza:
Te jó ég, ezt is hogy írtam!
Buleyeing = Bullying!
Bocs!

Bobby Newmark 2016.05.09. 20:49:23

@khell: Látom feleslegesen teszem ide neked a betűket, mert felfogni azt nem sikerül.

TE IS valószínűségeket boncolgattál, pöcsfej. Azon rugóztál, hogy melyik verzió esélyesebb, hogy a valósággal egyezik.

Mesélj, mennyi olyan koncepciós per volt, aminek az lett a vége, hogy állambácsi mégis inkább megkegyelmezett annak, akivel szemben vállalta, hogy koholt vádak alapján elteszi láb alól?

De persze, biztos Kiss mond igazat, mert ő számtalan aranyat érő edző.
"egyesek teljesen bambán, bármiféle kétkedés nélkül beveszik az egyik fél verzióját, mert valamiért az jobban illik a világképükbe. Ez nagyon durva."
Igen, ez nagyon durva, főleg ha ezt az összes bizonyíték ellenére teszik.

khell 2016.05.09. 21:44:21

@Bobby Newmark: "TE IS valószínűségeket boncolgattál"

Nem tudok azon segiteni, hogy hülye vagy és nem érted meg ami le van irva.
Én elég egyértelműen leirtam, hogy pont ugyannyira hiszek Kiss-nek, mint ennek a nőnek. Zéró bizonyitéka van mindkét félnek.

Innentől a primitiv agyhalottak egyértelműen kiállnak egyik vagy másik mellett és habzó szájjal okádják a másik félre a szart, az épeszű emberek meg elkönyvelik, hogy itt nem lehet kideriteni már az igazságot.

"Mesélj, mennyi olyan koncepciós per volt, aminek az lett a vége, hogy állambácsi mégis inkább megkegyelmezett"

Bármennyi lehetett, teljes káosz volt abban az időben. Simán előfordult, hogy valakit leültettek a semmiért, majd 1 év múlva leesett egy másik főbohócnak, hogy ez neki káros (mert pl. épp szereti az úszást) és kihozza onnan. Szemmel láthatóan fingod sincs mi ment akkoriban igazságszolgáltatás néven.

"De persze, biztos Kiss mond igazat"

Te fogyatékos hülye, idézd már be hol ÁLLITOTTAM, hogy a Kiss mond igazat!

"főleg ha ezt az összes bizonyíték ellenére teszik. "

Mutassál már egyetlen bizonyitékot is a témában!

Bobby Newmark 2016.05.09. 22:18:54

@khell: Van két tanúvallomás, a rendőr beszámolója, meg a jogerős ítélet.

A másik oldalon meg egy nyilvánvalóan seggét mentő ember vallomása.

Ja, nyilván egyforma súly.

A te érveid meg:
1. Hamis tanúzás vádja, egészen pontosan NULLA bizonyítékkal.
"Feltételezve, hogy egyáltalán nem zárható ki, hogy hazudott akkor is és hazudik most is, elképzelhető egy szép summáért nem bánta azoknak a "sebeknek" feltépését."
2. Emberölés vádja:
"Igen. Azt akarják, hogy megölje magát. "

Bónusz:
"Azért mert egy jóérzésű embernek van méltósága és tudja, hogy hol a határ ameddig embernek nevezheti magát. "

Igen, egy elítélt(!) erőszakoló nulla bizonyítékon és alaptalan vádaskodáson alapuló mentegetése ezen kívülre esik. Nálam legalábbis. Nálad meg belefér, a jelek szerint.

khell 2016.05.09. 22:42:02

@Bobby Newmark: "Van két tanúvallomás, a rendőr beszámolója, meg a jogerős ítélet."

A tanuvallomás pont ugyanannyit ér, mint a vádlott vallomása, te szerencsétlen.

A jogerős itélet meg pont semmit nem bizonyit a 60-as években. Akkoriban még dns vizsgálat se volt, még azt se tudták megállapitani, hogy egyáltalán közösültek-e nemhogy azt, hogy erőszak történt-e.

"A te érveid meg:"
Nézd már meg, hogy kitől idézel, te szerencsétlen, a 2-est nem is én irtam, az egyest meg fel sem fogtad, senkit nem vádoltam semmivel. Leirtam egy lehetséges esetet ami az ismert tényekből pont ugyanúgy megtörténhetett mint a nő verziója.

Treff Bubi 2016.05.10. 08:48:19

@A megvalósult amerikai ólom..: igen, sajnos minden oldalnál jellemző, hogy a "mi kutyánk kölykét" védeni kell - ahogy most te véded Kisst ebben a kommentedben.

Treff Bubi 2016.05.10. 08:54:50

@A megvalósult amerikai ólom..: ebben egyetértünk, én is nagyon kíváncsi vagyok, kinek és miért állt érdekében bedobni ezt a témát. Vagy egy Kiss elleni személyes bosszú állhat a háttérben, vagy az úszószövetség belső pozícióharcai miatt történhetett. Azt nem hiszem, hogy magát a magyar úszósportot akarták ellehetetleníteni, én legalábbis nem fogok kevésbé drukkolni Jakabosnak vagy a Gyurta testvéreknek, bármilyen versenyen is vegyenek részt a jövőben, csak azért mert hazug gazemberek menedzselik a pályafutásukat.

Bobby Newmark 2016.05.10. 10:21:12

@Treff Bubi: Ezzel írják le magukat emberileg. De mondjuk egy fideszes propagandadroid már eleve csak olyan ember lehet, akiből hiányzik a kalcium úgy gerinctájékon.

Meg olyan vicces, amikor így néhány napos lemaradásban van a propagandakommandó, mert nem kapták még meg a memót a pártközpontból. Ma már a Fidesz is kezd kihátrálni Kiss mögül, de a droidok még mindig védik.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.05.10. 22:23:50

@Treff Bubi: Nem védem. De miért kell basztatni valakit, ha már leülte a büntetését, és lemondott a közéletben betöltött posztjairól? Kösse fel magát?
Amikor Cohn-Benditről kiderült, hogy pedofil bűncselekményeket hajtott végre koábban, valahogy nem volt ilyen aktív a ballib sajtó, holott ő le se mondott magas EU parlamenti posztjaiól. Utána valamiért nem indítottak hajtóvadászatot..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.05.10. 22:44:15

@Bobby Newmark: Mi a helyzet Cohn- Bendittel? Én valahogy nem emlékszem ekkora cirkuszra, amikor kiderültek a dolgai, és le se mondott semmilyen posztjáról.
Vagy Stohl Bucinak felemlegeti valaki, hogy rendszeresen vezetett mata részegen, ezzel életveszélybe sodorva másokat, és komoly balesetet okozott egy idős embernek? Nem. Leülte a büntetését, és kész. Nem basztatja senki, helyesen.

"De ő egy komcsi, akinek a komcsik adtak kegyelmet, és hagyták karriert építeni. "

Érdekes ennek a komcsi múltnak a szelektív kezelése is. Medgyessynél, Horn Gyufánál, vagy épp Lengyel Lacánál semmi probléma a komcsi múlttal. Nekik meg van bocsátva. De Kissnél ez megbocsáthatatlan, holott nem is vállalt poltikai szerepet a rendszerben.
Az meg hülyeség hogy kegyelmet kapott. A kiszabott 36 hónapból 20-at űlt le. Akárcsak egy mai bűnelkövető, aki a büntetése felének letöltése után feltételesen szabadlábra lett helyezve.
Persze a te szemedben én védem Kisst, miközben csak a tényeket írom le. Elítélték a bűnéért, és börtönbe került.

"Második elszólásod. Őt is. IS. Tehát akkor valójában egyetértesz azzal, hogy az erőszakoló állat kicsit erkölcsileg is bűnhődjön, csak közben az a dolgod ott a propagandaközpontban, hogy védd?"

Ezt is sikerült alaposan félreértelmezned. Persze nem is várom, hogy a te szellemi szinteden érzékelj némi malíciát.

Ha Kisst el kell tiltani az úszók nevelésétől bűne miatt (mert ugye nincs bocsánat), akkor vajon Sztojkát nem kellene eltiltani a szórakozóhelyek látogatásából, hisz bebizonyosodott hogy illuminált állapoban részt vett egy gyilkosságban, így veszélyes lehet az ilyen helyek látogatóira a továbbiakban. Vagy pl. miért nem tiltják el Stohl-t a továbbiakban az autóvezetéstől. Ezekkel az ellentmondásokkal kénytelen leszel szembenézni..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.05.10. 22:47:16

@Treff Bubi: A cél az, hogy az olimpa előtt egy kellemetlen klíma alakuljon ki a sport körül. Ennyi a koncepció. Várhatóan most is sok arany lesz, amit gyűlölnek a balliberális gyökerek. Így majd hozzátehetik, hogy igen, szép 10 arany, DE..

Circus 2016.05.12. 17:40:03

@khell:
'Én kb. pont annyira hiszek neki, mint Kissnek. Két ember ellentétes vallomása valamiről. Ha ez a nő hazudott a biróságon, akkor most is hazudhatott. Nem tudom, hogy igy volt-e, de biztos nem egy szenny-tv riportja alapján döntenék Kissről."
Megtörtént a nyilvános bocsánatkérés.
Most már tudod, kinek volt igaza?
süti beállítások módosítása